Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Jednání a možnosti komunikace s problémovými klienty: Řešení konfliktních situací

Variabilní symbol: 1215037
Datum konání: 19.5.2015
Čas: 9:00 do 14:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: VCVS ČR, o. p. s., pobočka Olomouc
Mariánská 4, 779 00 Olomouc - Podrobné informace
Lektor: Mgr. Věra Máchová
Akreditace u MPSV ČR: 2012/0363-PC/SP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 1550,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Olomouc - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Cíle kurzu:

Účastníci vzdělávacího programu:

  • získají dovednost analyzovat konflikt a jeho účastníky;
  • osvojí si profesionální odstupňovaný přístup k řešení konfliktů, rozšíří si svém strategie zvládání konfliktů;
  • uvědomí si (zpětná vazba, test) své silné stránky a své rozvojové potřeby v oblasti řešení konfliktů.
Program:

Úvod
Konflikt

  • Konflikt – co to je, jak konflikty dělíme, typologie konfliktů (věcný, vztahový, hodnotový), konflikt a profesní role pracovníka sociálních služeb, tři pilíře zvládání konfliktů

Strategie zvládání konfliktů

  • Strategie zvládání konfliktů v praxi pracovníka sociálních služeb, odstupňování řešení konfliktu, VOZ, zvládání námitek, zvládání nesouhlasu

Manažerské strategie řešení konfliktů

  • „Manažerské“ strategie řešení konfliktů, mediace, zvládání emocí v konfliktu

Rozbor 1. vybraného konfliktu, nácvik modelové situace
Konfliktotvorné osoby a situace

  • Konfliktotvorné osoby a situace, techniky slovní sebeobrany, jak kritizovat, jak přijímat kritiku

Rozbor 2. , popř. 3 vybraného konfliktu
Úvod do vyjednávání

  • Úvod do vyjednávání – 7 kroků argumentačního řetězce, poziční a principiální vyjednávání, měkký a tvrdý přístup, BATNA

Načrtnutí řešení

  • Načrtnutí řešení či prvního kroku řešení dalších problémových situací – viz vytvořený seznam problémů z praxe

Závěr