Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Komunikace a umění naslouchat

Variabilní symbol: 0816029
Datum konání: 2.6.2016
Čas: 9:00 do 14:45
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: E CENTRUM - místnost E130
Guldenerova 17, 326 00 Plzeň - Podrobné informace
Lektor: Mgr. Eva Petráková
Akreditace u MPSV ČR: 2013/0847-PC/SP/VP/PP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 1900,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Cíle kurzu:

Účastník tohoto vzdělávacího programu:

  • získá hlubší vhled do problematiky mezilidské komunikace
  • získá informace se o nejdůležitějších profesních komunikačních dovednostech
  • ujasní si vliv sociální percepce na hodnocení druhých lidí
  • naučí se rozvíjet empatii a aktivní naslouchání
  • nácvikem prohloubí své dovednosti aktivně naslouchat

 

Program:

Úvod

představení lektorky, účastníků, jejich očekávání, cíle programu

Profesní komunikační dovednosti

Profesní komunikační dovednosti, osobnostní předpoklady pro efektivní profesní komunikaci

Sociální percepce

Sociální percepce – první dojem, stereotypy, chyby ve vnímání

Empatie

Empatie – předpoklad efektivního řešení konfliktů

Komunikace

Komunikace: uvědomění si úskalí jednosměrné a výhod obousměrné komunikace – hry, cvičení

Aktivní naslouchání

Aktivní naslouchání – povzbuzování, objasňování, parafrázování, reflexe, uznání, shrnutí. Nejčastější chyby v naslouchání. Význam zpětné vazby v sociální komunikaci.

Nácvik aktivního naslouchání

Nácvik aktivního naslouchání:
• zpětná vazba
• empatie při práci s klientem

Závěr kurzu – vyhodnocení vzdělávání, rekapitulace a shrnutí výuky