Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Identita dítěte v náhradní rodinné péči - úvodní diskurz

Pozor - změna obvyklého času konání!!!

Variabilní symbol: 0817030
Datum konání: 11.5.2017
Čas: 08:30 do 13:30
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: E CENTRUM
Guldenerova 17, 326 00 Plzeň - Podrobné informace
Lektor: Mgr. Klára Moravcová

Psycholožka a rodinná terapeutka

Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je absolventkou pětiletého sebezkušenostního psychoterapeutického výcviku SUR a čtyřletého výcviku v rodinné terapii. Je členem  poradní komise pro rodinu Magistrátu města Pardubic a poradce /psycholog/ Bílého kruhu bezpečí. Má zkušenosti i v oblasti personálního managementu.

Akreditace u MPSV ČR: 2014/0035-PC/SP/VP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 1900,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Anotace:
Cíle kurzu:

Cílem vzdělávacího programu je, aby absolventi tohoto školení získali úvodní informace k danému tématu identita; absolvovali cvičení k tématu identity – uvědomění si vlastních rolí a hodnot; věděli, jak dochází k formování identity dítěte v NRP; dozvěděli se o tom, jaký je vliv negativních zážitků na formování identity dítěte; získali informace jak pracovat s příběhem dítěte a seznámili se s modelovými situacemi práce s příběhem dítěte.

Program:

Úvod

  • seznámení s účastníky
  • představení lektora, představení účastníků
  • očekávání
  • cíle kurzu

1. Úvod k tématu identity

utváření identity, pojem identita, význam identity v životě jedince, druhy identity
cvičení k tématu identity – uvědomění si vlastních rolí a hodnot

2. Formování identity dítěte v NRP

vliv negativních zážitků na formování identity dítěte – kazuistiky, diskuse nad kazuistikami.
cvičení k prohloubení empatie vůči dítěti

3. Práce s příběhem dítěte

  • práce s příběhem dítěte, koherentní příběh dítěte – možnosti práce s pozitivními i negativními aspekty příběhu,
  • diskuse nad praxí účastníků
  • modelové situace práce s příběhem dítěte

Závěr kurzu – evaluace, ověření znalostí