Jednání s problémovým klientem
|
Variabilní symbol: |
1217045 |
Datum konání: |
9.6.2017
|
Čas: |
9:00 do 14:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
|
Místo konání: |
, - Podrobné informace
|
Lektor: |
Mgr. Věra Máchová
-
Profesionální lektorka v oblasti rozvoje osobních, komunikačních a manažerských dovedností
-
Psychodiagnostik a konzultantka při výběrových řízeních a personálních auditech.
-
Organizátorka Assessment Centre.
-
OSVČ, praxe 22 let, z toho 17 let zkušeností se vzděláváním úředníků veřejné správy, sociálních pracovníků a pracovníků sociálních služeb.
-
Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je certifikovanou lektorkou Asociace vzdělávání dospělých (AIVD) ČR. Absolvovala psychoterapeutický výcvik - psychoterapie zaměřená na tělo (biodynamická psychologie a biorelease).
|
Akreditace u MV ČR reakreditace: |
AK/PV-213/2013 AK/VE-152/2013
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
|
Cena kurzu: |
1590,- Kč
Uvedená cena je bez DPH, bude navýšena o příslušnou DPH v souladu se zákonem.
Je-li účastníkem úředník dle § 2 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vztahuje
se na něj osvobození DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění
pozdějších předpisů, a konečná cena kurzu zůstává stejná – DPH ve výši 0%.
Ostatním účastníkům je cena kurzu navýšena o DPH ve výši 21%.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
|
Organizuje pobočka: |
Olomouc - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: |
Cíle kurzu: |
Cílem tohoto vzdělávacího programu je poskytnout cílové skupině aktuální informace k problematice týkající se jednání s problémovými klienty. Toto téma je stále aktuální a potřebné. Cílem semináře je získání znalostí, jak profesionálně zvládnout komunikaci s problémovým klientem – klientem, který svým chováním, myšlením či cítěním vybočuje ze všeobecně přijímané normy.
Účastník vzdělávacího programu se seznámí s obecnou problematikou zvládání a obecnou problematikou problémového klienta, dále se seznámí s typy obtížnějších klientů a jejich typickým problémovým chováním. V neposlední řadě získá informace o vhodných strategiích pro zvládání jednotlivých typů klientů a osvojí si základní principy práce s problémovými klienty; uvědomí si chyby, které v komunikaci s problémovými klienty obvykle děláme.
|
Program: |
Vzdělávací plán
-
Úvod: představení lektora a účastníků, stanovení hlavního cíle vzdělávacího programu, vymezení tématu (zvládání, klient, problém), očekávání účastníků
-
Osobnost, duševní zdraví a postoje sociálního pracovníka.
-
Typy problémových klientů, základní zásady a techniky jednání a komunikace s anomálními lidmi, nejčastější chyby při komunikaci s problémovými klienty
-
Rozlišení problémových klientů a klientů v duševní krizi
-
Agresivní klient (dominantní, cholerický, pomstychtivý, úzkostná agrese, kompenzace ega, prostředek k odreagování frustrace, histrión, agrese v psychopatologii) a strategie zvládání agresivního chování
-
Kverulant, úzkostný klient, depresivně ladění jedinci, sebevražedné tendence, nepřístupný typ, pedant – zvládání těchto typů problémových klientů
-
Mentálně retardovaní, klient s Alzheimerovou nemocí – typické problémové chování a jeho zvládání sociálním pracovníkem
-
Klient konzument, klienti propuštění z výkonu trestu, psychicky narušené osobnosti
-
Krizová komunikace a krizová intervence, komunikační dovednosti sociálního pracovníka
|