Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Variabilní symbol: 1017084
Datum konání: 22.9.2017
Čas: 9:00 do 14:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: VCVS ČR Brno NEPOUŽÍVAT
Kounicova 39, 602 00 Brno - Podrobné informace
Lektor: PhDr. Kateřina Fořtová

Poradenská a  školní psycholožka.  Pracuje s dětmi, rodinami a dospělými. Zaměřuje se na diagnostiku školní zralosti, na diagnostiku výukových a výchovných obtíží dětí, kariérové poradenství, diagnostiku dětí nadaných. Současně nabízí spolupráci se školami a pedagogickými pracovníky při integraci žáků se specifickými vzdělávacími potřebami a při tvorbě individuálních vzdělávacích plánů. Při práci s dětmi školního věku čerpá ze svých zkušeností školního a poradenského psychologa. Věnuje se také problematice krizové intervence a zvládání náročných životních situací (problematice rozvodu a porozvodové péče o děti, partnerských krizí, nemocí, smrti blízkého). Absolvovala pětiletý psychoterapeutický výcvik ve skupinové psychoterapii s psychodynamickým zaměřením, výcvik ve vedení dětských skupin, výcvik v telefonické krizové intervenci a výcvik v krizové intervenci pro oběti domácího násilí. Podílí se na vedení terapeutických, podpůrných skupin pro děti školního věku a lektoruje semináře pro učitele v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků.

Akreditace: Neakreditováno
Cena kurzu: 1750,- Kč
Uvedená cena je včetně DPH.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Anotace:
Cíle kurzu:

 Po absolvování vzdělávacího programu účastník bude:
seznámen se základní problematikou při komunikaci s klientem (vzdělávání je cíleno na komunikaci s mladistvým klientem);
umět vést rozhovor jako základní nástroj své práce, který vede k získání a udržení spolupráce s klienty;
seznámen se zásadami komunikace a se zvládáním obtížných situací při spolupráci s klientem.

Program:

Úvod
Základy komunikace (krátký teoretický úvod)
Základy rozhovoru a jednání s klientem
Specifická komunikace s mladistvým klientem a obtížné situace s klientem ( agresivní klient, nemotivovaný, duševní onemocnění, intoxikovaný,..)
Závěr kurzu – evaluace, ověření znalostí