ADHD - výchovné působeníNOVINKA, Pozor změna místa konání |
|
Variabilní symbol: | 1017118 |
Datum konání: | 9.11.2017 |
Čas: |
9:00 do 15:45 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
Vyšší odborná škola zdravotnická Brno Kounicova 16, 602 00 Brno - Podrobné informace |
Lektor: |
PhDr. Lenka Průšová, PhD.
Působí jako speciální pedagog a metodik v Dětském domově v Solenicích, kde vykonává přímou práci s dětmi ohroženými sociálními patologiemi. Kromě toho vyučuje odborné předměty na VOŠ sociálně právní. Pracuje jako metodik případových konferencí v rámci projektu KIPR (MŠMT)
|
Lektor 2: |
Mgr. Tomáš Řezníček
|
Akreditace u MPSV ČR: |
A2017/0205-SP/PC Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
1850,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | |
Cíle kurzu: | Účastníci se seznámí s definicí a diagnostikou ADHD, ADD. Dále se seznámi s projevy ADHD, ADD v sociální oblasti. Účastníci dále pochopí důvody poruch chování, které mohou v důsledku ADHD nebo ADD vznikat. Budou seznámení s výchovnou problematikou těchto dětí v rodině a ve škole. Na konkrétních případech z praxe budou demonstrovány konkrétní informace o dané problematice tak, aby účastníci pochopili rozdíl mezi ADHD, ADD a nevhodnou výchovou dítěte, která může být signalizována shodnými projevy. Závěrem budou účastníci informování o možnostech spolupráce rodičů, školy a OSPOD. |
Program: | 1. Definice a diagnostické metody ADHD, ADD Účastníci se seznámí s definicí a zároveň s metodami, které vedou k diagnostikování problému. Seznámí se rovněž s rozdílnou rolí při diagnostice lékař - speciální pedagog. 2. Projevy v chování dětí s ADHD, ADD Účastníci se seznámí s projevy chování dětí v různých věkových kategorií a to od kojence až po adolescenta s upozorněním na projevy v chování i v dospělém věku. 3. Důvody nežádoucího chování dětí s ADHD Účastníci budou seznámeni se sociálními a psychologickými procesy, které bedou k nežádoucímu chování dětí s uvedenou diagnozou a zároveň i ostatních vrstevníků, které s těmito dětmi přichází do kontaktu. 4. Význam spolupráce rodiny a školy pro výchovu dítěte s ADHD, ADD a zároveň informace pro poradenství rodinám v dané oblasti Účastníci budou seznámeni s postupy při vzdělávání a výchově těchto dětí ve škole a v návaznosti v rodině. Budou rovněž seznámeni s některými chybami, které se v praxi opakují. |