Specifika komunikace s mladistvým klientem |
|
Variabilní symbol: | 0820013 |
Datum konání: | 4.9.2020 |
Čas: |
09:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
Dvorana_Karlovy Vary Chebská 44, 360 06 Karlovy Vary - Podrobné informace |
Lektor: |
PhDr. Kateřina Fořtová
Poradenská a školní psycholožka. Pracuje s dětmi, rodinami a dospělými. Zaměřuje se na diagnostiku školní zralosti, na diagnostiku výukových a výchovných obtíží dětí, kariérové poradenství, diagnostiku dětí nadaných. Současně nabízí spolupráci se školami a pedagogickými pracovníky při integraci žáků se specifickými vzdělávacími potřebami a při tvorbě individuálních vzdělávacích plánů. Při práci s dětmi školního věku čerpá ze svých zkušeností školního a poradenského psychologa. Věnuje se také problematice krizové intervence a zvládání náročných životních situací (problematice rozvodu a porozvodové péče o děti, partnerských krizí, nemocí, smrti blízkého). Absolvovala pětiletý psychoterapeutický výcvik ve skupinové psychoterapii s psychodynamickým zaměřením, výcvik ve vedení dětských skupin, výcvik v telefonické krizové intervenci a výcvik v krizové intervenci pro oběti domácího násilí. Podílí se na vedení terapeutických, podpůrných skupin pro děti školního věku a lektoruje semináře pro učitele v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. |
Akreditace u MPSV ČR: |
A2018/0555-SP/PC/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
1990,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | Každá komunikace má svá specifika a tento vzdělávací program se zaměřuje na základní problematiku při komunikaci s mladistvým klientem a seznamuje účastníky se zásadami komunikace a se zvládáním obtížných situací při spolupráci s klientem. Současně učí účastníky jak vést rozhovor jako základní nástroj své práce. |
Cíle kurzu: | Každá komunikace má svá specifika a tento vzdělávací program se zaměřuje na základní problematiku při komunikaci s mladistvým klientem a seznamuje účastníky se zásadami komunikace a se zvládáním obtížných situací při spolupráci s klientem. Současně učí účastníky jak vést rozhovor jako základní nástroj své práce. |
Program: |
Teoretický úvod do programu - představení, program a jeho cíle, účastníci, motivace a očekávání. 1. Komunikativní akt:
2. Motivace ke komunikaci:
3. Druhy komunikace:
Základy rozhovoru a jednání s klientem 1. Období dospívání z hlediska vývojové psychologie:
2. Komunikace v dospívání. 3. Kontakt a komunikace s klientem. 4. Empatická vyjádření - empatická reakce. 5. Kontakt - úvod. Specifická komunikace s mladistvým klientem
|