Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Řešení konfliktních situací

On-line seminář

Variabilní symbol: 0321 477
Datum konání: 12.5.2021
Čas: 9:00 do 14:15
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: Microsoft Teams (MS Teams)
, On_line (MS Teams) - Podrobné informace
Lektor: Mgr. Věra Máchová
  • Profesionální lektorka v oblasti rozvoje osobních, komunikačních a manažerských dovedností
  • Psychodiagnostik a konzultantka při výběrových řízeních a personálních auditech.
  • Organizátorka Assessment Centre. 
  • OSVČ, praxe 22 let, z toho 17 let zkušeností se vzděláváním úředníků veřejné správy, sociálních pracovníků a pracovníků sociálních služeb.
  • Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je certifikovanou lektorkou Asociace vzdělávání dospělých (AIVD) ČR. Absolvovala psychoterapeutický výcvik - psychoterapie zaměřená na tělo (biodynamická psychologie a biorelease).
Akreditace u MPSV ČR: A2017/0553-SP/PC/VP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 1900,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Praha - ústředí - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Přínos kurzu:
  • On-line seminář – akreditované vzdělávání z pohodlí kanceláře nebo domova
  • účastníci před seminářem obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • on -line seminář bude probíhat v prostředí Microsoft Teams; instrukce jsou v češtině

Účastníci

  • mohou použít 3 různá rozhraní - všechny jsou 100% funkční:

1.      internetovou aplikaci funkční v internetových prohlížečích (Google Chrome, Microsoft Edge, Opera) - jako byste si prohlíželi internetové stránky

2.      aplikaci ke stažení a instalaci v PC / notebooku

3.     mobilní appku na stažení pro Android i iOS,

  • po přihlášení, 1-2 dny před seminářem mohou využít hodinový slot, kde si mohou vyzkoušet funkčnost připojení na své straně a pokud zjistí technický problém, náš administrátor jim poradí nebo doporučí, co si vyžádat od jejich IT specialistů, aby to při ostrém webináři fungovalo.
  • 1-2 dny před seminářem obdrží unikátní kód - odkaz do týmu, ve kterém bude probíhat webinář.
  • na začátku semináře bude prostor pro ověření připojení a nácvik komunikace v rozsahu cca 5 - 10 minut
  • po absolvování celého semináře,  obdrží osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu, a to poštou

 POŽADAVKY AKREDITACE - je třeba zajistit, aby:

  • každý účastník byl přihlášen samostatně, pod svým celým jménem
  • se účastník zúčastnil celého programu

DOPORUČUJEME:

  • ověřit, zda mají účastníci zabudovaný mikrofon, případně připojit externí (lze využít např. sluchátka s mikrofonem k mobilnímu telefonu); možná je však komunikace i prostřednictvím chatu 

 ŽÁDÁME, abyste u on-line kurzů:

již v přihláškách uvedli přímé kontakty na účastníky – pro komunikaci před kurzem

Anotace:
Cíle kurzu:

Na kurzu se budeme snažit hlouběji pochopit, pojmenovat, rozpoznat a reflektovat svoji komunikaci s klientem v konfliktních situacích; připravíme se tak na efektivnější zvládání konfliktních situací odpovídající naší profesní roli. Posílíme svoji dovednost analyzovat konflikt - příčinu a jeho účastníky.

Seznámíme se se strategiemi zvládání vlastních emocí, strategiemi zvládání samotných konfliktů a s odstupňovaným přístupem k řešení konfliktů. Budeme mít příležitost uvědomit si své silné stránky a své rozvojové potřeby v oblasti řešení konfliktů, podpoříme umění vědomé volby metod práce s klienty. 

Program:

1. Úvod do problematiky - co je to konflikt

  • Seznam konfliktních situací z praxe účastníků, co je to konflikt, mezilidská komunikace a zdroje konfliktů.
  • Plíživý vs. otevřený, roviny a druhy konfliktů, pozitivní a destruktivní konflikt.

2. Strategie zvládání konfliktů

  • Konflikt a profesní role.
  • Pět základních strategií zvládání konfliktů - ignorování, vztahování, vyjednávání, kontramanipulace, prosení se. 
  • Odstupňování řešení konfliktu.

3. Konfliktotvorné osoby

  • Úvod do problematiky:- přímá agrese, arogance, kverulování, manipulace, neoprávněná kritika, citové vydírání, aj.

4. Konfliktotvorné situace

  • Úvod do problematiky - vytýkání nedostatků/chyb, sdělování "špatných zpráv", jak přijímat kritiku, zvládání námitek, zvládání nesouhlasu. 

5. Rozbor 2-3 konfliktů z praxe účastníků

  • Metoda skupinového řešení problémů.
  • Diskuze, dotazy.