Specifika komunikace s mladistvým klientem |
|
Variabilní symbol: | 0822039 |
Datum konání: | 26.4.2022 |
Čas: |
9:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
E CENTRUM Guldenerova 17, 326 00 Plzeň - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Klára Moravcová
Psycholožka a rodinná terapeutka Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je absolventkou pětiletého sebezkušenostního psychoterapeutického výcviku SUR a čtyřletého výcviku v rodinné terapii. Je členem poradní komise pro rodinu Magistrátu města Pardubic a poradce /psycholog/ Bílého kruhu bezpečí. Má zkušenosti i v oblasti personálního managementu. |
Akreditace u MPSV ČR: |
A2018/0555-SP/PC/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2090,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | Každá komunikace má svá specifika a tento vzdělávací program se zaměřuje na základní problematiku při komunikaci s mladistvým klientem a seznamuje účastníky se zásadami komunikace a se zvládáním obtížných situací při spolupráci s klientem. Současně učí účastníky jak vést rozhovor jako základní nástroj své práce. |
Cíle kurzu: | Každá komunikace má svá specifika a tento vzdělávací program se zaměřuje na základní problematiku při komunikaci s mladistvým klientem a seznamuje účastníky se zásadami komunikace a se zvládáním obtížných situací při spolupráci s klientem. Současně učí účastníky jak vést rozhovor jako základní nástroj své práce. |
Program: |
Teoretický úvod do programu - představení, program a jeho cíle, účastníci, motivace a očekávání. 1. Komunikativní akt:
2. Motivace ke komunikaci:
3. Druhy komunikace:
Základy rozhovoru a jednání s klientem 1. Období dospívání z hlediska vývojové psychologie:
2. Komunikace v dospívání. 3. Kontakt a komunikace s klientem. 4. Empatická vyjádření - empatická reakce. 5. Kontakt - úvod. Specifická komunikace s mladistvým klientem
|