Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Tři náročné situace v praxi vedoucího pracovníka

Variabilní symbol: 0814007
Datum konání: 7.2.2014
Čas: 9:00 do 14:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: E CENTRUM - místnost E130
Guldenerova 17, 326 00 Plzeň - Podrobné informace
Lektor: Mgr. Věra Máchová
Akreditace u MPSV ČR: 2012/0522-PC/SP/VP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 1900,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Přínos kurzu: Kurz je určen zejména vedoucím pracovníkům, využít jej však mohou i pracovníci, jejichž posláním je ovlivňovat chování druhých lidí
.
Kurz Vás seznímí se třemi technikami vedení lidí. Je zaměřený na delegování, vytknutí nedostatku a řízení konfliktu mezi dvěma podřízenými. Dozvíte se také základní informace o manažerské roli, stylech řízení, motivaci, sebemotivací a sebeřízení. Prostor bude věnován i případům z Vaší praxe.
Účastníci projdou situacemi:
• 1. situace: delegování úkolu a motivace k novému úkolu
• 2. situace: vytknutí nedostatku nebo nesplněného úkolu
• 3. situace: zvládání konfliktu mezi spolupracovníky

Cíle kurzu:

Osvojí si vybrané zásady a principy moderního manažerského uvažování.

Rozšíří si znalosti o motivačním přístupu manažera k podřízeným.

Naučí se postup, jak efektivně zadávat a delegovat úkoly.

Naučí se různé varianty, jak efektivně vytýkat chyby.

Rozšíří si znalosti o řešení konfliktu mezi dvěma podřízenými.

Porovná si své manažerské zkušenosti se zkušenostmi jiných vedoucích pracovníků.

Program:
  • Úvod
  • Manažerská role a autorita – funkce, které zajišťuje vedoucí pracovník a základní principy zacházení s mocí
  • Poznávání a ovlivňování podřízených
  • Zadávání úkolů, motivační zadávání úkolů a delegování úkolů
  • Vytýkání
  • Řešení konfliktů se zaměřením na zvládnutí konfliktu mezi dvěma podřízenými
  • Závěr kurzu