Sociální práce s dětmi a dospělými s nevhodným chováním |
|
Variabilní symbol: | 0822081 |
Datum konání: | 22.11.2022 |
Čas: |
9:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
Dvorana_Karlovy Vary Chebská 44, 360 06 Karlovy Vary - Podrobné informace |
Lektor: |
Bc. Alena Košťáková
Lektorka s 16-ti letou zkušeností v oblasti komplexní péče o rodinu. Speciální pedagožka se zaměřením na psychopedii s dlouholetou praxí v různých typech školských i mimoškolních zařízeních a sociálních služeb, konzultantka, lektorka mnoha seminářů a kurzů, sociální pracovník a terapeut v Sociálně aktivizačních službách pro rodiny s dětmi. Zaměření: komplexní péče o rodinu.
|
Akreditace u MPSV ČR - Kombinovaná: |
A2022/0441-SP/PC/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2150,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: |
Cílem semináře je představit účastníkům koncept čtyř cílů nevhodného chování, který umožňuje jiný úhel pohledu na nevhodné chování dětí a dospělých a otevírá prostor pro hledání účinných strategií intervence, prevence a podpory při řešení náročných situací nejen s dětmi, ale i s jejich rodiči. Sociální pracovníci a pracovníci v sociálních službách dále získají znalost odhadnout ve kterém stádiu se klient nachází a jakou nejvhodnější podporu aktuálně potřebuje klient, aby se nevhodné chování zastavilo a nezhoršovalo se. Pracovník tak lépe dokáže klienta provázet jeho nepříznivou sociální situací.
Obsah programu na osvědčení: zákl. teoretický rámec, intervenčně-diagnostický rozhovor, zvládání, reakce, intervenční a preventivní strategie, vhodná podpora
Druh: základní
|
Cíle kurzu: |
Účastníci se naučí využívat techniku intervenčně-diagnostického rozhovoru, který umožňuje rozkrýt dynamiku nevhodného chování dětí a
dospělých a v rozhovoru získané informace efektivně využívat pro cílenou změnu postojů a chování klienta, dokážou vytvářet intervenční a
preventivní strategie pro zvládání nevhodného chování.
|
Program: | 1. Úvod. Základní teoretický rámec.
2. Intervenčně-diagnostický rozhovor
3. Možnosti zvládání a reagování na nevhodné chování, intervenční strategie, preventivní strategie, podpora a dodávání odvahy. Závěr
|