Komunikace a možnosti práce s klienty ohroženými patologickým hráčstvím a jinými nelátkovými závislostmiON LINE SEMINÁŘ |
|
| Kód kurzu: | 6123050 |
| Datum konání: | 30.3.2023 |
| Čas: |
9:00 do 15:45 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
| Místo konání: |
Microsoft Teams ON LINE , On_line (MS Teams) - Podrobné informace |
| Lektor: |
PhDr. Eva Aigelová
Psycholožka, adiktolog Pracovala ve Sdružení Podané ruce,o.s., jako terénní pracovník s uživateli drog a současně jako psycholog v ambulanci adiktologie pro uživatele nealkoholových drog a hazardní hráče (gamblery). Vyučuje na Katedře psychologie UPOL, adiktologii se věnuje výzkumně a publikačně. Kromě toho se věnuje ambulantní péči pro uživatele látkových, nelátkových závislostí a pro osoby blízké ohrožené návykovým chováním. |
| Akreditace u MPSV ČR: |
A2021/1282-SP/PC/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
| Cena kurzu: |
2250,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
| Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
| Cíle kurzu: |
Absolvent se orientuje v klíčových pojmech (patologický hráč, netolismus, gaming, adiktologické služby, návykové chování, specifika závislosti, styly komunikace) souvisejících s poskytováním odborného adiktologického poradenství a umí je v praxi aktivně používat. Absolvent se orientuje ve fázích komunikačního procesu. Absolvent umí navázat základní kontakt s klientem (např. patologický hráč pc her, závislý na internetu). Orientuje se, v které fázi rozvoje problému klient je a umí mu adekvátně nabídnou adiktologickou službu.
|
| Program: | 1. Zahájení kurzu
2. Teoretické vymezení návykového chování nelátkových závislostí
3. Systém léčby pro uživatele nelátkových závislostí (ambulatní, pobytová léčby, doléčovací programy, přístup harm reduction)
4. Metody a nástroje léčby závislých (motivační rozhovory, prevence relapsu, atd.)
5. Praktické nácviky v modelových situacích
6. Závěr
|