Řešení konfliktních situací |
|
Variabilní symbol: | 6223002 |
Datum konání: | 31.1.2023 |
Čas: |
9:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
HERTIN s.r.o. Škroupova 1114/4, 702 00 Ostrava - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Věra Máchová
|
Akreditace u MPSV ČR: |
A2021/1304-SP/PC/PP/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2350,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Ostrava - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: |
Účastníci - sociální pracovníci a pracovníci v sociálních službách se budou hlouběji snažit pochopit, pojmenovat, rozpoznat a reflektovat svoji komunikaci s klientem v konfliktních situacích, čímž se připraví na efektivnější zvládání konfliktních situací odpovídající profesní roli. Posílí svojí dovednost analyzovat konflikt - příčinu a jeho účastníky. Účastníci se seznámí se strategiemi zvládání vlastních emocí, strategiemi zvládání samotných konfliktů a s odstupňovaným přístupem k řešení konfliktů. Budou mít příležitost uvědomit si své silné stránky a své rozvojové potřeby v oblasti řešení konfliktů a podpořit umění vědomé volby metod práce s klienty.
Obsah programu na osvědčení: projevy chování podporující konflikt, zvládání konfliktních situací, řešení, podpora umění vědomé volby metod práce s klienty
Druh: základní
|
Cíle kurzu: |
Seznámí se s problematikou konfliktů, jejich analýzou a typologií. Vytvoří si představu, jak předcházet konfliktům a co dělat, když se ke konfliktu schyluje. Získá představu o základních strategiích zvládání konfliktů. Rozšíří si povědomí o svých silných stránkách a rozvojových potřebách v oblasti řešení konfliktů. Vyzkouší si na modelovém případu z praxe účastníků strategii hledání řešení konfliktní situace.
|
Program: | 1. Úvod do problematiky - co je to konflikt v mezilidské komunikaci
2. Strategie zvládání konfliktů
3. Projevy chování podporující konflikt
4. Běžné - potencionálně konfliktní situace v mezilidské komunikaci
5. Rozbor 2-3 konfliktů z praxe účastníků
|