Práce s dětmi s psychiatrickou diagnózou, výchovnými problémy - jak překonat vzdor |
|
Variabilní symbol: | 5124058 |
Datum konání: | 17.9.2024 |
Čas: |
8:30 do 13:30 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
MS_Teams , On_line (MS Teams) - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Klára Moravcová
Psycholožka a rodinná terapeutka Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je absolventkou pětiletého sebezkušenostního psychoterapeutického výcviku SUR a čtyřletého výcviku v rodinné terapii. Je členem poradní komise pro rodinu Magistrátu města Pardubic a poradce /psycholog/ Bílého kruhu bezpečí. Má zkušenosti i v oblasti personálního managementu. |
Akreditace u MPSV ČR - Kombinovaná: |
A2024/0111-SP/PC Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2150,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Střední Čechy - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: |
Vzdělávací program je cílený na úvod do problematiky práce s dětmi s psychiatrickou diagnózou. V první části školení se lektorka zaměří na orientaci v situaci - jaké dítě k nám (tzn. sociálním pracovníkům respektive pracovníkům v sociálních službách) přichází. V druhé části školení se budou probírat základní techniky práce (komunikace) s dětmi s psychiatrickou diagnózou.
Druh: základní
Obsah na osvědčení: vývojová stadia dítěte, rodina, dosavadní řešení potíží a psychiatrická diagnóza, práce s dítětem, struktura, pravidla a hranice
|
Cíle kurzu: |
Absolvent tohoto vzdělávacího programu:
- zná vývojová stadia dítěte a způsoby komunikace s dítětem v určitém vývojovém stadiu;
- získá základní informace, aby se dokázal orientovat ve zprávě od psychiatra či psychologa;
- během školení získá příležitost celou řadu kompetencí natrénovat během cvičení;
- získá základní znalosti o budování vztahu s dítětem s ohledem na "diagnózu" - důvěra, kontakt, sdělování účelu práce;
- získá informace o tom, jak důležité jsou důslednost a pevnost, struktura, pravidla a hranice;
- získá příležitost trénovat vhodné otázky;
- seznámí se způsoby, jak doporučit odbornou pomoc a spolupráci s odborníky.
|
Program: | 1. Úvod
2. Jaké dítě k nám přichází? Orientace v situaci dítěte
3. Dosavadní řešení potíží a psychiatrická diagnóza
4. Rodina dítěte
5. Práce (komunikace) s dítětem s psychiatrickou diagnózou. Budování vztahu s dítětem
6. Důslednost a pevnost, struktura, pravidla a hranice
7. Ukázka konkrétních metod práce
8. Doporučení odborné pomoci a spolupráce s odborníky. Závěr
|