Trénink paměti |
|
Variabilní symbol: | 6124122 |
Datum konání: | 29.11.2024 |
Čas: |
9:00 do 15:45 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
VCVS ČR, o.p.s. Mezírka Mezírka 1, 602 00 Brno - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Kateřina Maděrová
|
Akreditace u MPSV ČR: |
A2020/1220-SP/PC Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2550,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | Proč trénovat paměť bez ohledu na věk, a to nejen u sebe, ale i u svých klientů? Jelikož neexistuje jediný, všeobsažný způsob jak paměť zlepšovat, nabízí tento kurz různé způsoby, jak lze paměť posilovat. V kurzu se účastníci dozví jak paměť pracuje, co vše ji ovlivňuje a provede účastníky technikami tréninku paměti. Nabídne jim praktické rady a typy jak si naprojektovat hodinu tréninku paměti pro své klienty a jak s nimi pracovat. Kurz je využitelný nejen pro pracovníky se seniory, ale i pracovníky, kteří pracují s ostatními cíl. skupinami jako např. s matkami na RD, dětmi apod.
Obsah programu na osvědčení: orientace v technikách tréninku paměti, jak paměť funguje, praktické rady a typy k naprojektovaní hodiny tréninku pro klienty Druh: základní |
Cíle kurzu: | Účastníci získají orientaci v technikách tréninku paměti, které mohou využít nejen pro svůj seberozvoj, ale především při práci s klienty. Rozšíří si vědomosti o fungování mozku, paměti a kognitivních funkcích člověka, získají informace o tom, jak naprojektovat hodinu tréninku paměti a jak klienty motivovat, čímž si zlepší dovodnosti v péči o klienty. |
Program: | 1. Úvod - představení lektorky, účastníků, jejich očekávání, cíle programu
2. Kognitivní funkce
3. Mozek jako nástroj, jak pracuje a jak ho trénovat
4. Druhy paměti
5. Cvičení
6. Mnemotechniky
7. Trénink paměti smysly
8. Projektování a příprava lekce tréninku paměti
9. Jak si budovat rezervní mozkovou kapacitu
10. Závěr
|