Specifika komunikace s mladistvým klientemON-LINE |
|
Variabilní symbol: | 5125006 |
Datum konání: | 25.2.2025 |
Čas: |
9:00 do 14:10 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
MS_Teams , On_line (MS Teams) - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Klára Moravcová
Psycholožka a rodinná terapeutka Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je absolventkou pětiletého sebezkušenostního psychoterapeutického výcviku SUR a čtyřletého výcviku v rodinné terapii. Je členem poradní komise pro rodinu Magistrátu města Pardubic a poradce /psycholog/ Bílého kruhu bezpečí. Má zkušenosti i v oblasti personálního managementu. |
Akreditace u MPSV ČR - Kombinovaná: |
A2022/1292-SP/PC/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2200,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Střední Čechy - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: |
Každá komunikace má svá specifika a tento vzdělávací program se zaměřuje na základní problematiku při komunikaci s mladistvým klientem a seznamuje účastníky se zásadami komunikace a se zvládáním obtížných situací při spolupráci s klientem. Současně učí účastníky jak vést rozhovor jako základní nástroj své práce.
Obsah programu na osvědčení: zásady komunikace, zvládání obtížných situací při spolupráci s klientem, jak vést rozhovor jako základní nástroj své práce
Druh: základní
|
Cíle kurzu: |
Po absolvování vzdělávacího programu účastník bude: - seznámen se základní problematikou při komunikaci s klientem (vzdělávání je cíleno na komunikaci s mladistvý klientem) - umět vést rozhovor jako základní nástroj své práce, který vede k získání a udržení spolupráce s klienty - seznámen se zásadami komunikace a se zvládáním obtížných situací při spolupráci s klientem.
|
Program: | 1. Teoretický úvod do programu
2. Základy komunikace
1. Komunikativní akt:
2. Motivace ke komunikaci:
3. Druhy komunikace:
3. Základy rozhovoru a jednání s klientem
4. Specifická komunikace s mladistvým klientem
|