Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Jednání a možnosti komunikace s problémovými klienty: Zvládání problémových klientů

jak s nimi vyjít, jak se s nimi domluvit a jak v komunikaci s nimi zůstat při smyslech a slušným

Variabilní symbol: 5125018
Datum konání: 28.2.2025
Čas: 9:00 do 14:10
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: MS_Teams
, On_line (MS Teams) - Podrobné informace
Lektor: PhDr. Vojtěch Bednář
  • Specializuje se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných. 
  • Je autorem řady knih, externí vysokoškolský pedagog (FF UP Olomouc)
  • Je provozovatel portálu Firemní-sociolog.cz
  • Učí firmy, marketéry a personalisty používat sociální sítě.
  • Komentuje veřejné dění na sociálních sítích a píše blog na Idnes.cz a také na Aktuálně.cz
Akreditace: Neakreditováno
Cena kurzu: 2200,- Kč
Uvedená cena je včetně DPH.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Střední Čechy - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Anotace:
Cíle kurzu:

Cílem semináře je získání znalostí, jak profesionálně zvládnout komunikaci s problémovým klientem – klientem, který svým chováním, myšlením či cítěním vybočuje ze všeobecně přijímané normy. Účastník vzdělávacího programu se seznámí s obecnou problematikou zvládání problémového klienta. Seznámí se s nároky na osobnost pracovníka a v neposlední řadě se seznámí s typy obtížnějších klientů a jejich typickým problémovým chováním.

Účastníci získají informace o vhodných strategiích pro zvládání jednotlivých typů klientů a osvojí si základní principy práce s nimi, uvědomí si chyby, které v komunikaci s problémovými klienty obvykle děláme.

Cílové kompetence:

- výcvik v dovednostech zaměřených na osvojení a prohloubení schopností v oblasti jednání s klientem;

- umění vedení rozhovoru;

  - osvojení si některých technik komunikace.

Program:

Osobnost, duševní zdraví a postoje pracovníka.

Typy problémových klientů, základní zásady a techniky jednání a komunikace s anomálními lidmi, nejčastější chyby při komunikaci s problémovými klienty.

- Rozlišení problémových klientů a klientů v duševní krizi.

Agresivní klient (dominantní, cholerický, pomstychtivý, úzkostná agrese, kompenzace ega, prostředek k odreagování frustrace, histrión, agrese v psychopatologii) a strategie zvládání agresivního chování.

Kverulant, úzkostný klient, depresivně ladění jedinci, sebevražedné tendence, nepřístupný typ, pedant – zvládání těchto typů problémových klientů.

Mentálně retardovaní, klient s Alzheimerovou nemocí – typické problémové chování a jeho zvládání sociálním pracovníkem.

Klient konzument, klienti propuštění z výkonu trestu, psychicky narušené osobnosti.

Krizová komunikace a krizová intervence, komunikační dovednosti sociálního pracovníka.