Školní problémy dětí v náhradní rodinné péči - úvod do problematikyOn-line |
|
Variabilní symbol: | 5225006 |
Datum konání: | 23.1.2025 |
Čas: |
9:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
On_line (MS Teams) , On_line (MS Teams) - Podrobné informace |
Lektor: |
Bc. Alena Košťáková
Lektorka s 16-ti letou zkušeností v oblasti komplexní péče o rodinu. Speciální pedagožka se zaměřením na psychopedii s dlouholetou praxí v různých typech školských i mimoškolních zařízeních a sociálních služeb, konzultantka, lektorka mnoha seminářů a kurzů, sociální pracovník a terapeut v Sociálně aktivizačních službách pro rodiny s dětmi. Zaměření: komplexní péče o rodinu.
|
Akreditace u MPSV ČR - Kombinovaná: |
A2024/1297-SP/PC Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2200,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: |
Vzdělávací program je zaměřen na problematiku komunikace a práce s dospívajícími klienty. Obsahuje základní shrnutí informací z oblastí vývojové psychologie dospívajících a také o vybraných psychopatologických projevech v období adolescence. Pozornost je věnována především zásadám práce a efektivní komunikace s touto věkovou kategorií a jak vést rozhovor s dospívajícím klientem.
Druh: základní
Obsah na osvědčení: úvod do vývojové psychologie, psychopatologie období adolescence, komunikace a vedení rozhovoru s dospívajícím
|
Cíle kurzu: |
Cílem programu je získat znalosti a přehled o nejčastějších školních problémech, se kterými se děti v náhradní rodinné péči potýkají, a na možnosti řešení těchto problémů. Náhled na to, proč děti v náhradní rodinné péči ve škole často selhávají, mají obtíže s učením, a následně se zkoušením a testy, hůře si hledají kamarády a své místo ve třídním kolektivu, nebo mohou hůře zvládat nutnost poslouchat cizí autoritu, tedy paní učitelku. Podíváme se také na konkrétní možnosti a způsoby, jak ve spolupráci se školou řešit různé obtíže dětí v náhradní rodinné péči.
|
Program: | 1. Úvod
2. Vývoj dítěte a jeho závislost na vnějších vlivech
3. Emoční a socializační vývoj závisí na prostředí
4. Školní věk
5. Příčiny školní neúspěšnosti
6. Shrnutí tématu a závěr
|