registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Jak motivovat klienta ke změně

Variabilní symbol: 1020024
Datum konání: 10.3.2020
Čas: 9:00 do 15:45
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: VCVS ČR Brno
Kounicova 39, 602 00 Brno - Podrobné informace
Lektor: Mgr. Aleš Neusar, PhD.

Aleš Neusar pomáhá jedincům i organizacím lépe žít - poradenstvím, supervizí, koučinkem, či vzděláváním. Zabývá se mimo jiné životní spokojeností, duševní hygienou, slaďováním osobního a pracovního života, změnou, myšlením a rozhodováním, vztahům, řešením konfliktů a jazykovým mentoringem - jak se rychle naučit cizí jazyk. Vystupuje v médiích (např. ČT, ČRo, MF Dnes, Téma, Radio 1), publikuje populárně i odborně (viz www.researchgate.net/profile/Ales_Neusar, přednáší v ČR i zahraničí (např. TEDx). Vystudoval Mgr. v jednooborové psychologii v Olomouci a Ph.D. v obecné (kognitivní) psychologii v Brně s delšími pobyty v Mannheimu, Utrechtu či Velké Británii. Učí externě na VŠ a má soukromou poradnu. Více informací na www.neusar.cz.

 

 

 

 

 

Akreditace u MPSV ČR: A2018/0137-SP/PC
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 2050,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Cíle kurzu:

Absolvent tohoto vzdělávacího programu:

  • rozumí důvodům, proč se lidem nedaří změnit se
  • umí pomoci klientům překonat typické bariéry změny
  • umí změnu správně načasovat, zná stádia změny
  • zná strategie vedoucí ke kýžené změně
  • ovládá základy vedení motivačního rozhovoru
  • rozumí důvodům pro nedostatek motivace a možnostem i limitům motivování těchto klientů
Program:

1. Úvod. Proč se lidé nechtějí nebo neumí změnit

  • Představení lektora a účastníků.
  • Proč se lidé nechtějí nebo neumí změnit např. obava ze změny, nedostatek schopnosti, nevhodná strategie, nevhodné časování, nedostatek vytrvalosti, "vyčerpanost" sebeovládání, rozdíl mezi změnou pracovníků a změnou klientů.

2. Jak pomoci klientům, kteří se chtějí změnit.

  • Výběr vhodné strategie změny, podpora v procesu změny, překonávání překážek, rozložení změny na malé úkoly.

3. Možnosti motivování klientů, kteří se nechtějí změnit

  • Limity a možnosti ovlivňování druhých lidí, efektivita motivačních rozhovorů, stádia změny, přesvědčování versus manipulace, odpovědnost pracovníka versus odpovědnost klienta.

4. Diskuse nad kazuistikami účastníků.

  • Skupinová diskuse nad případy z praxe - co se dařilo, co se nedařilo, co by se dařilo udělat jinak, hraní rolí.

VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012, je akreditovanou institucí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR a je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).