Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu
Právní rámec inkluzivního jednání: časté problémyOn-line seminář: 2 x 4 vyučovací hodiny, s krátkou přestávkou |
|
Variabilní symbol: | 0320 094 |
Datum konání: | 18.11.2020 - 19.11.2020 ZRUŠENO |
Čas: |
8:00 do 11:30 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
Microsoft Teams (MS Teams) , On_line (MS Teams) - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Lucie Obrovská, Ph.D.
Je absolventkou Právnické (2006) a Pedagogické (2009) fakulty Masarykovy univerzity. Následně pokračovala studiem v rámci doktorského studijního programu v oboru Dějiny práva a římské právo (2012). Po několikaletém působení v nevládním sektoru se od roku 2010 jako právnička Kanceláře veřejného ochránce práv soustřeďuje na oblast diskriminace a problematiku školské legislativy. Od roku 2008 vyučuje na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, přednášela také pro Ministerstvo pro místní rozvoj a další subjekty. Od roku 2014 zpracovává odborné a jazykové korektury právních textů. Podílí se na projektu Ministerstva práce a sociálních věcí týkajícím se platové nerovnosti. Publikuje v oblasti antidiskriminačního práva, školské legislativy a dějin práva. |
Akreditace u MŠMT: |
Č.j.:MSMT-10646/2020-6-417 Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
1900,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Praha - ústředí - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Přínos kurzu: |
TECHNICKÉ PARAMETRY
Účastníci
DOPORUČUJEME: ověřit, zda máte zabudovaný mikrofon, případně připojit externí (lze využít např. sluchátka s mikrofonem k mobilnímu telefonu); možná je však komunikace i prostřednictvím chatu
|
Cíle kurzu: | |
Program: |
Termíny a doba konání webináře: středa 18. 11. 2020 : od 8:00 do 11:30 čtvrtek 19. 11. 2020: od 8:00 do 11:30
1. Právní rámec inkluzivního vzdělávání, novelizace předpisů
2. Hlavní podpůrná opatření s důrazem na asistenty pedagoga
3. Spojení s principem nediskriminace, přijímání žáků se speciálními potřebami
4. Nová související judikatura a praxe veřejného ochránce práv, otázky a diskuse
|