Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu
Asistent pedagoga a jeho role v systému školství |
|
Variabilní symbol: | 1521024 |
Datum konání: | 15.6.2021 ZRUŠENO |
Čas: |
8:30 do 15:10 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
VCVS ČR o.p.s. - Střední Čechy Vítkova 10/241, 186 00 Praha 8 - Karlín - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Eliška Stěhulová
|
Akreditace u MŠMT: |
Č.j.:MSMT-10646/2020-6-417 Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2300,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Střední Čechy - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | Vzdělávací program je zaměřený na hlubší proniknutí do role asistenta pedagoga, získání znalostí a dovedností potřebných pro výkon této profese. V rámci programu účastníci získají znalosti o práci asistenta pedagoga, o jeho spolupráci s dalšími pedagogickými pracovníky a institucemi. Budou seznámeni s legislativním ukotvením profese. Účastníci se seznámí s formami vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, prací s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí a možnostmi jejich začlenění do práce celé třídy. Pomocí konkrétních příkladů z praxe budou účastníci připravováni na zvládání běžných vzdělávacích a výchovných problémů v komunikaci mezi školou, rodinou a dítětem. |
Cíle kurzu: | Cílem vzdělávacího programu je získání či prohloubení vědomostí a dovedností, které umožňují výkon profese asistenta pedagoga. Účastníci získají vhled do problematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí a osvojí si dovednosti pro práci s těmito žáky. Účastníci se zorientují v roli asistenta pedagoga, v systému školy, ve školských právních předpisech a vnitřních předpisech školy a v systému spolupracujících institucí. Upevní schopnost spolupracovat s učitelem při výchovně vzdělávací práci ve třídě a s ostatními pedagogickými pracovníky. Naučí se reagovat na běžné vzdělávací a výchovné problémy i zvládat krizové situace. |
Program: | 1. Zahájení
2. Role asistenta pedagoga a legislativa
3. Asistent pedagoga v systému školy
Orientace v požadavcích školy na žáka.
4. Péče o žáky v kontextu práce působení asistenta pedagoga
5. Praktické příklady a kazuistiky
6. Závěr
|