Kurzy a školení - na zakázku - detail kurzu
Sociální práce s dětmi a dospělými s problémovým chováním |
|
Variabilní symbol: | 0322206 |
Datum konání: | 3.11.2022 |
Čas: |
09:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
Městský úřad Havlíčkův Brod Havlíčkovo náměstí 57, 580 61 Havlíčkův Brod - Podrobné informace |
Lektor: |
PhDr. Helena Kalábová, PhD.
Od. r. 1998 se věnuje privátní praxi v oblasti psychoterapie a rehabilitace. Kromě toho působí na Katedře sociálních studií a speciální pedagogiky Technické univerzity v Liberci. |
Akreditace u MPSV ČR: |
A2018/0324-SP/PC/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
Cena dohodou
|
Organizuje pobočka: | Praha - ústředí - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | Cílem semináře je představit účastníkům koncept čtyř cílů nevhodného chování, který umožňuje jiný úhel pohledu na problémové chování dětí a dospělých a otevírá prostor pro hledání účinných strategií intervence, prevence a podpory při řešení náročných situací nejen s dětmi, ale i s jejich rodiči. Sociální pracovníci a pracovníci v sociálních službách dále získají znalost odhadnout ve kterém stádiu se klient nachází a jakou nejvhodnější podporu aktuálně potřebuje klient, aby se nevhodné chování zastavilo a nezhoršovalo se. Pracovník tak lépe dokáže klienta provázet jeho nepříznivou sociální situací. |
Cíle kurzu: | Cílem semináře je představit účastníkům koncept čtyř cílů nevhodného chování, který umožňuje jiný úhel pohledu na problémové chování dětí a dospělých a otevírá prostor pro hledání účinných strategií intervence, prevence a podpory při řešení náročných situací nejen s dětmi, ale i s jejich rodiči. Sociální pracovníci a pracovníci v sociálních službách dále získají znalost odhadnout ve kterém stádiu se klient nachází a jakou nejvhodnější podporu aktuálně potřebuje klient, aby se nevhodné chování zastavilo a nezhoršovalo se. Pracovník tak lépe dokáže klienta provázet jeho nepříznivou sociální situací. |
Program: | 1. Základní teoretický rámec
2. Intervenčně-diagnostický rozhovor
3. Možnosti zvládání a reagování na problémové chování
|