registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se

Informace o kurzu
Název kurzu: Základní principy krizové intervence
Variabilní symbol: 0819098
Datum konání: 17.10.2019 - 18.10.2019
Čas: 08:30 do 15:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Lektor: Mgr. Věra Máchová
  • Profesionální lektorka v oblasti rozvoje osobních, komunikačních a manažerských dovedností
  • Psychodiagnostik a konzultantka při výběrových řízeních a personálních auditech.
  • Organizátorka Assessment Centre. 
  • OSVČ, praxe 22 let, z toho 17 let zkušeností se vzděláváním úředníků veřejné správy, sociálních pracovníků a pracovníků sociálních služeb.
  • Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je certifikovanou lektorkou Asociace vzdělávání dospělých (AIVD) ČR. Absolvovala psychoterapeutický výcvik - psychoterapie zaměřená na tělo (biodynamická psychologie a biorelease).
Akreditace u MPSV ČR: A2018/0798-SP/PC
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 3880,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Místo konání: E CENTRUM - místnost E130 - Podrobné informace
Organizuje pobočka: Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Anotace:

Cílem kurzu je seznámit účastníky s fenoménem duševní krize a psychologickou formou krizové intervence. Duševní krize je naléhavá životní situace, která je spojená s intenzivním prožíváním ohrožení, nebezpečí, a kterou člověk nedokáže svými obvyklými způsoby řešení problémů zvládnout. Práce s klientem v duševní krizi vyžaduje od pracovníka různé dovednosti. Dovednost práce s emocemi klienta, poskytování emoční podpory, mapování zdrojů opory, pomoc při formulaci konkrétního plánu pro blízkou budoucnost – to jsou také základní dovednosti krizové intervence. Cílem krizové intervence je pak stabilizace psychického stavu klienta a také jeho zpětné získání kontroly nad svou životní situací. Pracovník musí umět rovněž realisticky posoudit svou profesní kompetenci, kdy může s klientem pracovat a kdy je potřeba svěřit jej do péče pracovníkům-specialistům.

Cíle kurzu:

Absolvent tohoto vzdělávacího programu:

  •   se orientuje v základní typologii krizových situací
  •   identifikuje krizi a její příčiny
  •   procvičí si aktivní naslouchání a vedení empatického rozhovoru
  •   osvojí si principy krizové intervence
  •   dokáže komunikovat s klienty v krizových situacích
  •   naučí se rozeznávat hranice bezpečného pomáhání
  •   seznámí se zásadami etiky práce s lidmi v krizi

 

 

Program:

1. den. Úvod

  • představení lektora,
  • úvod do problematiky,
  • struktura kurzu,
  • seznámení s účastníky a jejich očekávání,
  • domluva na pravidlech výcviku

2. Duševní krize a krizová intervence

  1. Vymezení pojmu krize a krizová intervence.
  2. Vývoj duševní krize.
  3. Vnější a vnitřní projevy krize.
  4. Dělení duševních krizí.
  5. "Dobrá praxe" účastníků - co pomáhá člověku v duševní krizi.

3. Jak si pomoci sám

  1. Strategie zvládání zátěže tzv. kontrola situace.
  2. Naučený optimismus - metoda ABCDE.
  3. Hardiness podle Kobasové.
  4. Obranné mechanismy versus kontruktivní techniky zvládání.
  5. Syndrom naučené bezmoci.

4. Pomoc v prvním kontaktu

  1. Pomáhající v prvním kontaktu.
  2. Jak rozpoznat zneužití pomoci prvního kontaktu.
  3. Empatický rozhovor a aktivní naslouchání.
  4. Nácvik v modelových situacích - realizace

5. Duševní krize klientů v praxi účastníků

  1. Soupis typických duševních krizí u klientů na pracovištích účastníků.
  2. Rozbor vybraného případu z praxe.

6. 2. den. Modely krizové intervence

  1. Profesionální řešení krize.
  2. Různé formy pomoci v krizi.
  3. Model krizové intervence pro specializovaná pracoviště.
  4. Model ABC.
  5. Vybrané techniky krizové intervence.
  6. Komunikační dovednosti krizové intervence.
  7. Vlastní model krizové intervence - memotechnická pomůcka.

7. Práce s emocemi klienta i pracovníka

  1. Pláč, strach, hněv u klienta.
  2. Agresivní klient.
  3. Suicidální klient.
  4. Emoce u pracovníka.

8. Nácvik vybraných dovedností krizové intervence

  1. Příprava modelových scének pro nácvik.
  2. Realizace 2-3 modelových scének před celou skupinou, zpětná vazba.
  3. Nácvik v menších skupinách.
  4. Diskuse.

9. Závěrečná reflexe účastníků

  1. Závěr, diskuse, zpětná vazba.

Na seminář přihlašujeme
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)


Informace o organizaci
Pokud jste registrován jako stálý zákazník, vyplňte přihlašovací údaje v pravém sloupci webu.
1)
1) 1) 1)
1) 1)
Informace o platbě
Z účtu číslo: / uhradíme částku Kč ve prospěch konta pořadatele - Komerční banka a.s. 107-9276630207/0100, var.symbol 0819098 před datem konání akce. Daňový doklad obdržíte u prezence.
1)
Poznámka od Vás
Legenda:
1) povinné údaje
2) uvedené údaje jsou nutné pro vydání certifikátu
Smluvní podmínky

1. Přihláška a uzávěrka

  • Vyplněnou závaznou přihlášku zašlete elektronicky nebo poštou do termínu uzávěrky přihlášek. Termín uzávěrky přihlášek je 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není v nabídce uvedeno jinak. Po termínu uzávěrky konzultujte přihlášení telefonicky.
  • Přihlášky jsou vyřizovány v došlém pořadí. V případě překročení kapacity zařadíme další přihlášené do náhradního termínu.

2. Úhrada

  • Objednavatel akceptuje výši smluvní ceny, která je stanovena podle zákona č. 526/1990 Sb. O cenách dohodou. Uvedená cena je konečná. Cena neakreditovaného kurzu je včetně daně z přidané hodnoty. Cena akreditovaného kurzu je osvobozena od daně z přidané hodnoty (podrobnosti viz. následující ustanovení č. 4 a 5). Cena on-line kurzu neobsahuje náklady na občerstvení (občerstvení na on-line kurzu není poskytováno).
  • Objednavatel se zavazuje uhradit smluvní cenu na účet pořadatele před konáním akce nebo v hotovosti při prezenci. Daňový doklad obdrží účastník u prezence v den konání semináře. Platbu objednavatel poukáže na účet pořadatele pod variabilním symbolem, který je shodný s číslem semináře.

3. Daňový doklad

  • Daňový doklad bude vystaven v den přijetí platby na účet pořadatele, což je i datum uskutečnění zdanitelného plnění.

4. Režim DPH a akreditace

  • Od 1. 2. 2011 jsou akreditované kurzy u naší společnosti osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
  • Účastník kurzu akreditovaného Ministerstvem vnitra ČR, který není úředníkem, dle § 2 odst. 4, 5, 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nemá na osvobození od DPH zákonný nárok. Objednatelem na přihlášce uvedená informace o tom, zda je přihlášený úředníkem ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. či nikoliv, je pro pořadatele kurzu závazná. Zároveň si pořadatel kurzu vyhrazuje právo tuto účastníkem uvedenou informaci prověřit a případně uvést do souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., na základě této skutečnosti je pak automaticky upraven režim DPH a udělení osvědčení.

5. Osvědčení

  • Kritériem pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
  • Vzdělávací programy Ministerstva vnitra ČR jsou akreditovány pouze pro úředníky dle zákona č. 312/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů; účastník, který je úředníkem, vedoucím úředníkem nebo vedoucím úřadu dle uvedeného zákona, obdrží osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu. Účastník, který není úředníkem, obdrží osvědčení o absolvování vzdělávacího programu bez údaje o akreditaci.

6. Stornovací podmínky

  • Objednavatel je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100 % z ceny kurzu, a to v případě, že se přihlášená osoba kurzu nezúčastní a její přihláška nebude stornována nejpozději 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není uvedeno v nabídce jinak.
  • Dle dohody lze místo přihlášeného pracovníka vyslat na akci náhradníka.

7. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

  • Pořadatel bude svěřené osobní údaje přihlášených chránit a nakládat s nimi tak, jak ukládá zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění.
  • Objednavatel si je vědom toho, že společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. může užít jeho emailové adresy pro účely zasílání obchodních sdělení. Takové využití elektronických kontaktů může objednatel kdykoliv zdarma odmítnout a to prostřednictvím emailu pořadatele.
  • Společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s., jako správce osobních údajů, vydává v souladu s Nařízením EU č. 2016/679 („GDPR“) Zásady ochrany osobních údajů, které uplatňujeme při nakládání s osobními daty našich klientů, partnerů a dalších uživatelů (subjektů údajů). Seznamte se prosím s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR zde.

​Akceptace smluvních podmínek a zásad je nutným krokem pro dokončení registrace přihlášky. 

Ano souhlasím se smluvními podmínkami.

Ano jsem seznámen/a se zásadami ochrany osobních údajů.


VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012 je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).