Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se
Název kurzu: | Včasná detekce rizikového chování žáků |
Variabilní symbol: | 1520079 |
Datum konání: | 4.3.2020 |
Čas: |
8:30 do 15:10 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Lektor: |
Mgr. Milena Mikulková
|
Akreditace u MŠMT: |
Č.j.:MSMT-33843/2019-2-1164 Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2150,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Místo konání: | VCVS ČR o.p.s. - Střední Čechy - Podrobné informace |
Organizuje pobočka: | Střední Čechy - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | Učitel je první , který si může všimnout změn v chování či vývoji žáka. Tím, že je s ním denně v kontaktu, tím, že má možnost sledovat kontinuálně jeho vývoj a všimnout si změn. Tím, že je s ním denně tváří v tvář. Má-li k dispozici patřičnou vnímavost, dovednosti a nástroje, může včas zachytit signály, které mohou upozorňovat na problémy dítěte jak ve školním prostředí, tak v jeho rodině. Je-li vybaven odvahou, vnímavostí, zájmem, znalostmi a dovednostmi, může pomoci předejít závažným formám rizikového chování na úrovni jednotlivce, i na úrovni třídy – skupiny. Nezřídka může odhalit i závadové prostředí rodiny, či chování rodičů a podpořit účinnou pomoc. V situaci v rodině může být učitel cennou součástí interdisciplinárního týmu, který hledá efektivní zdroje zlepšení situace dítěte. Rodina a škola jsou dvě základní prostředí, které formují dítě a stojí za to vytvářet společně podmínky pro jeho zdravý vývoj. |
Cíle kurzu: |
Účastník
|
Program: | 1. Teoretická východiska
• Potřeby jednotlivce, třídy 2. Důvody, průběh a cíle včasné detekce
• Cíle nesprávného chování 3. Metody, nástroje a techniky včasné detekce rizikového chování
• Mapování situace ve třídě, tendencím, norem – metody, techniky 4. Další postup po zachycení signálů rizikového chování
• Komunikace s žákem, s vyučujícími, s rodiči |