registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se

Informace o kurzu
Název kurzu: Padělky listin a zneužití podpisů při výkonu správních činností
Variabilní symbol: 1020120
Datum konání: 27.10.2020
Čas: 9:00 do 14:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Lektor: Ing. Vladimír Sitta, MBA

 
Ing. Vladimír Sitta, MBA
soudní znalec v oborech Kriminalistika (padělky), Polygrafie a Papír

• Je zapsán v evidenci znalců a tlumočníků Ministerstva spravedlnosti České republiky pro obory 1) kriminalistika – padělky; 2) tiskařství; 3) výroba papíru a 4) zpracování papíru.

• Je pověřenou osobou České národní banky oprávněnou k vedení odborných kurzů podle  § 33 odst. 4 zákona č. 136/2011 Sb. o rozpoznávání bankovek a mincí podezřelých z padělání nebo pozměňování
• Působí jako konzultant státních institucí, soudů, policie i jejich specializovaných útvarů (padělaní, penězokazectví či identifikace stop násilné trestné činnosti).

• Je autorem řady tuzemských i zahraničních návrhů zabezpečení státních dokladů a cenin proti padělání (státní a cestovní doklady, alkoholové a tabákové kolky, kolkové známky, poštovní známky, losy, jízdenky a další).

• Je zakládajícím partnerem nezávislého Znaleckého ústavu forenzní polygrafie a papíru.
• Získal ocenění veřejnosti v anketě Osobnost roku 2013 Mladé fronty Dnes. Oceněn za etické jednání.

• Získal Cenu za odvahu Nadačního fondu proti korupci Karla Janečka. Oceněn za etické jednání.

• Praxe od roku 2003

 

Akreditace u MV ČR: AK/PV-271/2020 AK/VE-182/2020
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 2050,- Kč
Uvedená cena je bez DPH, bude navýšena o příslušnou DPH v souladu se zákonem.
Je-li účastníkem úředník dle § 2 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vztahuje se na něj osvobození DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů, a konečná cena kurzu zůstává stejná – DPH ve výši 0%.
Ostatním účastníkům je cena kurzu navýšena o DPH ve výši 21%.
V ceně je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Místo konání: VCVS ČR Brno - Podrobné informace
Organizuje pobočka: Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Cíle kurzu:

Cílem programu je seznámit úředníky a vedoucí pracovníky úřadů ÚSC s problematikou padělání, pozměňování a nejčastějších forem podvodných manipulací s listinami vč. zneužití pravých podpisů bez vědomí jejich autorů, a to zejména v kontextu správních řízení. Na základě reálných případů ze soudně-znalecké praxe v oboru kriminalistika (padělky směnek, dokladů, dokumentů, smluv a platidel) se účastníci seznámí s tím, jak postupovat v případě podezření na padělání nebo jaká jsou základní pravidla bezpečného vyhotovování či podepisování vlastních dokumentů.

Program:

Zajištění protivirových hygienických opatření během kurzu:

  • výukové prostory jsou před kurzem desinfikovány
  • zvýšená frekvence větrání v místnosti
  • k dispozici jsou hygienické pomůcky - roušky, desinfekce rukou, jednorázové rukavice
  • balená voda a balené občerstvení

1. Úvod

2. Související legislativa (vybraná ustanovení)

• Správní řád č. 500/2004 Sb.
• Zákon č. 251/2016 Sb., zákon o přestupcích
• Zákon č. 328/1999 Sb., zákon o občanských průkazech
• Zákon č. 40/2009 Sb., trestní zákoník
• Nový trestný čin §347 a maření spravedlnosti

3. Způsoby a typy padělání / manipulace listin

• Nejčastěji padělané listiny (ze znalecké praxe)
• Následky manipulací s listinami ve správním řízení
• Listiny z technického pohledu (co vše lze koumat)
• Postupy v případě podezření na padělek
• Význam razítka nebo pečetě
• Pravost vs Pravdivost

4. Podpisy a signatury - padělání a zneužití

• Rizika a druhy padělání a napodobení podpisů (textů)
• Zneužití a podvody s pravými podpisy bez vědomí autorů
• Zvýšení rezistence vlastního podpisu vůči padělání
• Význam umístění podpisu, volba vhodné psací potřeby a barvy

5. Bezpečné dokumenty a podpisy

• Základní pravidla bezpečného vyhotovení vlastních dokumentů
• Základní pravidla bezpečného podpisu
• Zvýšení rezistence vlastního podpisu vůči padělání

6. Praktická část

• Osvojení si základních pravidel bezpečného vyhotovování dokumentů a smluv
• Odpovědi na předem připravené otázky posluchačů
• Osvojení si základních pravidel bezpečného signování dokumentů a formulářů

7. Závěr


Na seminář přihlašujeme
1) 1)
2) 2)

          
          
          
1) 1)
2) 2)

          
          
          
1) 1)
2) 2)

          
          
          
1) 1)
2) 2)

          
          
          
1) 1)
2) 2)

          
          
          
1) 1)
2) 2)

          
          
          
1) 1)
2) 2)

          
          
          
1) 1)
2) 2)

          
          
          
1) 1)
2) 2)

          
          
          
1) 1)
2) 2)

          
          
          


Informace o organizaci
Pokud jste registrován jako stálý zákazník, vyplňte přihlašovací údaje v pravém sloupci webu.
1)
1) 1) 1)
1) 1)
Informace o platbě
Z účtu číslo: / uhradíme částku Kč ve prospěch konta pořadatele - Komerční banka a.s. 107-9276630207/0100 (POZOR ZMĚNA ÚČTU), var.symbol 1020120 před datem konání akce. Daňový doklad obdržíte u prezence. Účastník kurzu akreditovaného Ministerstvem vnitra ČR, který není úředníkem, dle § 2 odst. 4, 5, 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nemá zákonný nárok na osvobození od DPH a cena kurzu se zvyšuje o DPH 21%.
1)
Poznámka od Vás
Legenda:
1) povinné údaje
2) uvedené údaje jsou nutné pro vydání certifikátu
Smluvní podmínky

1. Přihláška a uzávěrka

  • Vyplněnou závaznou přihlášku zašlete elektronicky nebo poštou do termínu uzávěrky přihlášek. Termín uzávěrky přihlášek je 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není v nabídce uvedeno jinak. Po termínu uzávěrky konzultujte přihlášení telefonicky.
  • Přihlášky jsou vyřizovány v došlém pořadí. V případě překročení kapacity zařadíme další přihlášené do náhradního termínu.

2. Úhrada

  • Objednavatel akceptuje výši smluvní ceny, která je stanovena podle zákona č. 526/1990 Sb. O cenách dohodou. Uvedená cena je konečná. Cena neakreditovaného kurzu je včetně daně z přidané hodnoty. Cena akreditovaného kurzu je osvobozena od daně z přidané hodnoty (podrobnosti viz. následující ustanovení č. 4 a 5).
  • Objednavatel se zavazuje uhradit smluvní cenu na účet pořadatele před konáním akce nebo v hotovosti při prezenci. Daňový doklad obdrží účastník u prezence v den konání semináře. Platbu objednavatel poukáže na účet pořadatele pod variabilním symbolem, který je shodný s číslem semináře.

3. Daňový doklad

  • Daňový doklad bude vystaven v den přijetí platby na účet pořadatele, což je i datum uskutečnění zdanitelného plnění.

4. Režim DPH a akreditace

  • Od 1. 2. 2011 jsou akreditované kurzy u naší společnosti osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
  • Účastník kurzu akreditovaného Ministerstvem vnitra ČR, který není úředníkem, dle § 2 odst. 4, 5, 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nemá na osvobození od DPH zákonný nárok. Objednatelem na přihlášce uvedená informace o tom, zda je přihlášený úředníkem ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. či nikoliv, je pro pořadatele kurzu závazná. Zároveň si pořadatel kurzu vyhrazuje právo tuto účastníkem uvedenou informaci prověřit a případně uvést do souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., na základě této skutečnosti je pak automaticky upraven režim DPH a udělení osvědčení.

5. Osvědčení

  • Kritériem pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
  • Vzdělávací programy Ministerstva vnitra ČR jsou akreditovány pouze pro úředníky dle zákona č. 312/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů; účastník, který je úředníkem, vedoucím úředníkem nebo vedoucím úřadu dle uvedeného zákona, obdrží osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu. Účastník, který není úředníkem, obdrží osvědčení o absolvování vzdělávacího programu bez údaje o akreditaci.

6. Stornovací podmínky

  • Objednavatel je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100 % z ceny kurzu, a to v případě, že se přihlášená osoba kurzu nezúčastní a její přihláška nebude stornována nejpozději 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není uvedeno v nabídce jinak.
  • Dle dohody lze místo přihlášeného pracovníka vyslat na akci náhradníka.

7. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

  • Pořadatel bude svěřené osobní údaje přihlášených chránit a nakládat s nimi tak, jak ukládá zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění.
  • Objednavatel si je vědom toho, že společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. může užít jeho emailové adresy pro účely zasílání obchodních sdělení. Takové využití elektronických kontaktů může objednatel kdykoliv zdarma odmítnout a to prostřednictvím emailu pořadatele.
  • Společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s., jako správce osobních údajů, vydává v souladu s Nařízením EU č. 2016/679 („GDPR“) Zásady ochrany osobních údajů, které uplatňujeme při nakládání s osobními daty našich klientů, partnerů a dalších uživatelů (subjektů údajů). Seznamte se prosím s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR zde.

​Akceptace smluvních podmínek a zásad je nutným krokem pro dokončení registrace přihlášky. 

Ano souhlasím se smluvními podmínkami.

Ano jsem seznámen/a se zásadami ochrany osobních údajů.


VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012, je akreditovanou institucí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR a je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).