Techniky asertivního jednání pro pracovníky ve veřejné správě
|
Variabilní symbol: |
0820401 |
Datum konání: |
14.1.2020
|
Čas: |
09:00 do 14:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
|
Místo konání: |
Městský úřad Vejprty
Tylova 870/6, 431 91 Vejprty - Podrobné informace
|
Lektor: |
Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Je autorkou dvou odborných knih a řady vědeckých článků a výukových materiálů.
Monografie: Subjektivní symbolická vizualizace psychologie rodiny, Souvislosti neuroticismu.
On-line kurzy: Sociální psychologie (kurz získal Národní cenu distančního vzdělávání), Psychopatologie a psychodiagnostika pro učitele, Antistresový program pro řídící pracovníky škol, Hodnocení pracovníků na pozadí týmové spolupráce, Komunikace s podřízenými, Osobnostní profil – jak využít svých silných a slabých stránek při vedení týmu, Pracovní motivace, Umění komunikace v obecně krizových situacích.
|
Akreditace u MV ČR reakreditace: |
AK/PV-89/2015 AK/VE-64/2015
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
|
Cena kurzu: |
Cena dohodou
|
Organizuje pobočka: |
Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: |
Cíle kurzu: |
Cílem semináře je umožnit účastníkům získat znalosti v oblasti účinné profesní komunikace s klienty, a to v emočně náročnějších situacích. Umožní jim seznámit se s tím, co nabízí asertivní komunikační styl pro praxi. Důraz bude kladen na rozbor a řešení situací vycházejících z praxe účastníků - odmítnutí neoprávněného požadavku, vytknutí chyby a požádání o nápravu, empatické sdělení negativní zprávy, zvládnutí rozzlobeného klienta aj.
Dílčí cíle:
-
seznámit se s oblastmi a technikami asertivity;
-
získat povědomí o svých silných stránkách a rozvojových potřebách v oblasti asertivních dovedností;
-
naučit se, na řešení modelových situací vycházejících z praxe účastníků, adekvátní reakci v zátěžových situacích.
|
Program: |
Osnova:
-
Asertivita a řízená empatie – základ profesní komunikace
-
Agresivita, pasivita a manipulace jako každodenní součást mezilidské komunikace – jak na ně reagovat a jak se jim vyhnout ve vlastním chování
-
Verbální a neverbální sdělování
-
Ovládnutí vlastních emocí a posílení sebevědomí
-
Klasické asertivní techniky
-
Test: Které techniky bych měl trénovat já a proč?
-
Asertivita a typické situace pro její použití: odmítnutí neoprávněného požadavku, vytknutí chyby a požádání o nápravu, empatické sdělení negativní zprávy a zvládnutí rozzlobeného klienta
-
Řešení konkrétních situací vycházející z praxe účastníků
|