Veřejné zakázky malého rozsahu
On-line seminář, ZMĚNA TERMÍNU (pův. 19. 1. 2021)
|
Variabilní symbol: |
0321 404 |
Datum konání: |
28.1.2021
|
Čas: |
9:00 do 14:15
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
|
Místo konání: |
Microsoft Teams (MS Teams)
, On_line (MS Teams) - Podrobné informace
|
Lektor: |
JUDr. Luboš Průša
-
28 let ve veřejné správě (samospráva, státní správa)
-
nyní 3 roky advokát specializující se zejména na problematiku územně samosprávných celků (měst a obcí) a právo ÚSC roku 2015 samostatný advokát
-
ředitel KÚ Jč. kraje (2007-2012)
-
předseda Legislativní komise SMO ČR (2001-2006)
-
radní Jč. kraje (2000-2006)
-
starosta města Písek (1998-2006)
-
místostarosta města Písek (1994-1998)
-
tajemník MÚ Písek (1991-1994)
|
Akreditace u MV ČR reakreditace: |
AK/PV-255/2017 AK/VE-139/2017
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
|
Cena kurzu: |
1900,- Kč
Uvedená cena je bez DPH, bude navýšena o příslušnou DPH v souladu se zákonem.
Je-li účastníkem úředník dle § 2 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vztahuje
se na něj osvobození DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění
pozdějších předpisů, a konečná cena kurzu zůstává stejná – DPH ve výši 0%.
Ostatním účastníkům je cena kurzu navýšena o DPH ve výši 21%.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
|
Organizuje pobočka: |
Praha - ústředí - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Přínos kurzu: |
-
On-line seminář – akreditované vzdělávání z pohodlí kanceláře nebo domova
-
účastníci před seminářem obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu
TECHNICKÉ PARAMETRY
-
on -line seminář bude probíhat v prostředí Microsoft Teams; instrukce jsou v češtině
Účastníci
-
mohou použít 3 různá rozhraní - všechny jsou 100% funkční:
-
internetovou aplikaci funkční ve internetových prohlížečích (Google Chrome, Microsoft Edge, Opera) - jako byste si prohlíželi internetové stránky
-
aplikaci ke stažení a instalaci v PC / notebooku
-
mobilní appku na stažení pro Android i iOS,
-
po přihlášení, 1-2 dny před seminářem mohou využít hodinový slot, kde si mohou vyzkoušet funkčnost připojení na své straně a pokud zjistí technický problém, náš administrátor jim poradí nebo doporučí, co si vyžádat od jejich IT specialistů, aby to při ostrém webináři fungovalo.
-
1-2 dny před seminářem obdrží unikátní kód - odkaz do týmu, ve kterém bude probíhat webinář.
-
na začátku semináře bude prostor pro ověření připojení a nácvik komunikace v rozsahu cca 5 - 10 minut
-
po absolvování celého semináře, tj. obou jeho částí, obdrží osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu, a to poštou
DOPORUČUJEME: ověřit, zda máte zabudovaný mikrofon, případně připojit externí (lze využít např. sluchátka s mikrofonem k mobilnímu telefonu); možná je však komunikace i prostřednictvím chatu
|
Anotace: |
Cíle kurzu: |
Vzdělávací program má za cíl seznámit účastníky se zákonnými postupy zadávání veřejných zakázek u veřejných zakázek malého rozsahu v prostředí ÚSC a s návaznostmi těchto postupů na úpravu obsaženou v zákoně č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a na úpravu závazkových vztahů obsaženou v občanském zákoníku a rozdělení kompetencí při zadávání zakázek mezi orgány ÚSC upravené v zákonech o obcích a krajích a s chybami, které se při zadávání ZMR v prostředí ÚSC nejčastěji vyskytují a s tím, jak těmto chybám předcházet.
|
Program: |
1. Zásady a pojmy
-
Pojem – veřejná zakázka malého rozsahu
-
Finanční limity veřejných zakázek malého rozsahu
-
Stanovení předpokládané hodnoty veřejné zakázky
-
Nezákonné dělení předmětu veřejné zakázky malého rozsahu
-
Zásady při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
-
Metodika MF 3E - použitelnost při zadávání ZMR, přípustnost potlačitelnosti použití základních zásad (transparentnosti, zákazu diskriminace, rovného zacházení a přiměřenosti) při zadávání ZMR
2. Postup zadavatele při zadávání veřejné zakázky malého rozsahu
-
Postup orgánů obce při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
-
Přímé zadání, užší poptávkové řízení, otevřená a kombinovaná poptávka
-
Kompetence orgánů ÚSC při zadávání
-
Směrnice pro zakázky malého rozsahu a postup podle nich
-
Zadávací dokumentace - náležitosti
-
Výzva k podání nabídek (poptávka) – obsah a forma
-
Lhůty pro podávání nabídek
-
Posuzování a hodnocení nabídek
-
Výběr nejvhodnější nabídky a uzavření smlouvy
-
Povinnosti zadavatele po uzavření smlouvy
-
Profil zadavatele - povinnosti ÚSC
-
Souvislosti s úpravou závazků v NOZ a v zákoně o registru smluv
3. Častá pochybení při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, praktická doporučení
Shrnutí učiva, diskuse, výměna zkušeností.
|