Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu
Má to dítě ADHD nebo trauma? Jak mu pomůžeme?NOVINKA |
|
Variabilní symbol: | 1022125 |
Datum konání: | 25.8.2022 OBSAZENO |
Čas: |
9:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
VCVS ČR, o.p.s. Mezírka Mezírka 1, 602 00 Brno - Podrobné informace |
Lektor: |
Bc. Alena Košťáková
Lektorka s 16-ti letou zkušeností v oblasti komplexní péče o rodinu. Speciální pedagožka se zaměřením na psychopedii s dlouholetou praxí v různých typech školských i mimoškolních zařízeních a sociálních služeb, konzultantka, lektorka mnoha seminářů a kurzů, sociální pracovník a terapeut v Sociálně aktivizačních službách pro rodiny s dětmi. Zaměření: komplexní péče o rodinu.
|
Akreditace u MPSV ČR: |
A2021/0787-SP/PC/PP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2250,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Cíle kurzu: | Účastníci programu získají znalosti v rozlišení symptomů ADHA a traumatu u dětí a dospívajících. Sociální pracovníci rozvinou své kompetence pro vhodnou intervenci v rodině či při přímé práci s dětmi a dospívajícími, a dokáží lépe podpořit rodinu při řešení nepříznivé situace, včetně správného nasměrování na vhodnou odbornou pomoc. Pracovníci v sociálních službách pod vedením sociálního pracovníka budou vést dítě k začleňování mezi vrstevníky a společnost. Organizace (ZDVOP, SAS RD, OSPOD…..) získají informace, jak se dá situace dítěte a rodiny řešit, jak pracovat s rodinou a jakou následnou odbornou péči zvolit pro zlepšení rodinné situace. |
Program: | 1. Úvod
2. ADHD jako porucha aktivity a pozornosti
3. Podpůrné služby pro děti a dospívající s ADHD
4. Traumata dětí, hlavní pojmy a kontexty
5. Vliv partnerského násilí na dětech
6. Obranné a vyrovnávací strategie a diagnostika traumatu u dětí
7. Závěr
|