Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu
Mediační techniky pro úspěšnou komunikaci úředníkůHYBRIDNÍ FORMA SEMINÁŘE |
|
Variabilní symbol: | 5124083 |
Datum konání: | 7.5.2024 |
Čas: |
9:00 do 14:10 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
VCVS ČR o.p.s. - Střední Čechy Vítkova 10/241, 186 00 Praha 8 - Karlín - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Iva Langer Pikalová
|
Akreditace u MV ČR: |
AK/PV-852/2021 AK/VE-500/2021 Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2450,- Kč
Uvedená cena je bez DPH, bude navýšena o příslušnou DPH v souladu se zákonem.
Je-li účastníkem úředník dle § 2 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vztahuje se na něj osvobození DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů, a konečná cena kurzu zůstává stejná – DPH ve výši 0%. Ostatním účastníkům je cena kurzu navýšena o DPH ve výši 21%. V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Střední Čechy - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Přínos kurzu: | HYBRIDNÍ FORMA SEMINÁŘE: V případě, že se nemůžete zúčastnit kurzu prezenčně, je možné se přihlásit ke školení s poznámkou "on-line" a v den konání vše sledovat z pohodlí své kanceláře. |
Anotace: | |
Cíle kurzu: | Vzdělávací program zvyšuje kompetence úředníků a vedoucích úředníků sociální odborů ÚSC v oblasti jejich komunikačních a emočních dovedností, učí je zvládat náročné situace a konflikty při jednání s klienty např. v rámci sociálního poradenství, správního řízení v oblasti sociálně-právní ochrany dětí, zprostředkování žádostí o osvojení a pěstounskou péči, případových konferencí, řešení stížností a vyřizování dalších správních agend. Seminář pomocí praktického tréninku proškolí úředníky sociálního odboru v reakcích na komunikačně náročně situace. Představí způsoby řešení konfliktů, s kterými přichází cílová skupina do každodenního styku včetně práce s emocemi, které jsou jejich nedílnou součástí. |
Program: | 1. Úvod
2. O mediaci
3. Konflikty
4. Psychologický základ práce osoby v roli mediátora
5. Emoce a práce s nimi
6. Mediační techniky a jejich využití při jednání s klienty sociálního odboru ÚSC
7. Nácvik použití mediačních technik na modelových kauzách z praxe úředníků sociálního odboru ÚSC
8. Závěr
|