Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu
Zpětná vazba v komunikaci |
|
Variabilní symbol: | 5224101 |
Datum konání: | 12.11.2024 |
Čas: |
9:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
Hotel Central nám. Republiky 358/33, 301 00 Plzeň - Podrobné informace |
Lektor: |
Lenka Šimková
|
Akreditace u MPSV ČR - Prezenční: |
A2023/0334-SP/PC Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2350,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: |
Zpětná vazba je v pomáhajících profesích velmi frekventovaný termín, přesto schopnost poskytnout užitečnou a dobře zformulovanou zpětnou vazbu klientům nebo kolegům v rámci týmu zůstává pro řadu profesionálů velkou výzvou.Seminář definuje, co je a co není zpětná vazba v mezilidské komunikaci a k čemu slouží jak v práci s klienty, tak i v rámci pracovního týmu. Kurz je postaven nejen na výkladu, jeho významnou složku tvoří interaktivní zapojení účastníků a nacvičování zpětné vazby při modelových situacích a cvičných rozhovorech. Budeme rozlišovat mezi zpětnou vazbou a hodnocením, řekneme si o hlavních zásadách, které je při poskytování zpětné vazby potřeba dodržovat a provážeme poskytování zpětné vazby s běžnými komunikačními dovednostmi, jež jsou pro její uplatnění v komunikaci nezbytné (umění naslouchat, umění klást různé typy otázek, navazovat na zpětnou vazbu dalším rozvíjením rozhovoru). Ucelené týmy mohou pomocí tohoto kurzu získat inspiraci jak pro práci s klienty, tak i pro komunikaci nastavení spolupráce mezi sebou, protože v kurzu se využívá reálných situací z praxe účastníků, tj. témat, jež účastníci sami předloží jako modelovou situaci. V rámci otevřeného kurzu pro jednotlivce, kde účastníci budou z různých pracovišť, bude stěžejní poskytování zpětné vazby klientům, její využití v rámci týmu bude spíše okrajové.
Obsah programu na osvědčení: základní komunikační dovednosti, zásady pro poskytování zpětné vazby, specifická situace, modelování rozhovorů
Druh: základní
|
Cíle kurzu: |
|
Program: | 1. Úvod
2. Základní komunikační dovednosti
3. Hlavní zásady pro poskytování zpětné vazby. Odlišnosti zpětné vazby podle kontextu užití
4. Specifická situace
5. Modelování rozhovorů na vybraná témata či situace
6. Závěr
|