Hranice klienta, hranice pracovníka
|
Kód kurzu: |
6225031 |
Datum konání: |
11.11.2025
|
Čas: |
9:00 do 14:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
|
Místo konání: |
HERTIN s.r.o.
Škroupova 1114/4, 702 00 Ostrava - Podrobné informace
|
Lektor: |
Lenka Šimková
-
Lektorka a konzultantka, jako sociální pracovnice působila více jak 20 let v oblasti sociálních služeb a také pracovala v manželské poradně či na krizovém telefonu. Více jak 7 let působila též jako konzultantka pro klienty Národní linky pro odvykání.
-
Teoreticky vychází ze systemického přístupu, školí pomáhající profesionály v krátkodobých i dlouhodobých vzdělávacích programech, rozvíjí mentoring pro sociální pracovníky.
-
Ráda lektoruje interaktivní programy, její odborné příspěvky je možné najít např. na webových stránkách časopisu Sociální práce.
-
Motto: " Bez vlastní práce s klienty se lektor neobejde."
|
Akreditovaná společnost u: |
MPSV ČR - Prezenční
(číslo akreditace A2023/1495-SP/PC)
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
|
Cena kurzu: |
2500,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
|
Organizuje pobočka: |
Ostrava - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Cíle kurzu: |
-
Absolvent si je vědom, čím reflektovaná práce s hranicemi svými a klientovými přispívá k jeho profesionálnímu výkonu a udržení profesionálního vztahu
-
Absolvent kurzu zná základní nástroje i způsoby, jak o své i klientovy hranice pečovat.
-
Absolvent kurzu si je vědom, jaká rizika znamená nevhodná práce s hranicemi, má představu o způsobech ochrany před těmito riziky.
|
Program: |
1. Úvod
-
Představení lektora i účastníků, seznámení s programem kurzu, kolečko očekávání vztažené k práci s hranicemi.
2. Rizika špatně ošetřených hranic
-
Identifikace rizik – klienti/pracovníci/organizace.
3. Hranice a bezpečná práce s nimi
-
Individuální i zvnějšku stanovené hranice u jednotlivých účastníků, orientační body pro určení hranice profesionálního vztahu s klientem, model pole společné práce dle Úlehly.
4. Hranice jako téma při rozhovoru s klientem
-
Nastavování hranic v rozhovoru s klientem (výklad) a praktikování v malých skupinkách.
5. Práce se sebou
-
Prevence vyhoření, drobné techniky při zvládání stresových situací.
6. Závěr
-
Shrnutí probrané látky, diskuse, zpětná vazba
|