Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se
Název kurzu: | Zjišťování názoru dítěte |
Variabilní symbol: | 0817076 |
Datum konání: | 14.12.2017 |
Čas: |
08:30 do 15:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Lektor: |
Mgr. Klára Moravcová
Psycholožka a rodinná terapeutka Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je absolventkou pětiletého sebezkušenostního psychoterapeutického výcviku SUR a čtyřletého výcviku v rodinné terapii. Je členem poradní komise pro rodinu Magistrátu města Pardubic a poradce /psycholog/ Bílého kruhu bezpečí. Má zkušenosti i v oblasti personálního managementu. |
Akreditace u MPSV ČR: |
2014/1494-SP/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
1940,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Místo konání: | E CENTRUM - místnost E101 - Podrobné informace |
Organizuje pobočka: | Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | |
Cíle kurzu: | Účastník tohoto vzdělávacího programu získá základní znalosti z oblasti zjišťování názoru dítěte, avšak je si vědom role sociálního pracovníka. Dokáže zodpovědět otázky typu: „Je dítě schopno vyjádřit svůj názor?“ a „Je vhodné jej brát v potaz?“ Další kompetencí, kterou účastník získá, je schopnost specifikovat, co ovlivňuje názory a postoje dítěte. Seznámí se s variantami možností „jak komunikovat s dítětem přiměřeně jeho věku.“ V poslední a nejdelší části vzdělávání se účastníci semináře seznámí s metodami zjišťování názoru dítěte. Informace k tématu účastníci získají prostřednictvím praktických cvičení (reflexe v rámci bloku č. I, případové studie v rámci bloku č. II a kazuistika a modelové situace v rámci bloku č. III). |
Program: | I. Uvedení do tématu
Zájem a potřeby dětí: rodina – rodičovství a partnerství, sourozenecké konstelace, pevná vazba a vřelost, hranice, výchova, péče a požadavky /mateřský a otcovský princip/, stimluace, separace aj.
II. Vývoj dítěte (vývojové potřeby, sociální, kognitivní, morální vývoj a schopnost komunikace ...jak komunikovat s dítětem přiměřeně jeho věku?
Cvičení: Případová studie – práce ve dvojicích: Komunikace se zdravotně postiženým dítětem
Cvičení: Případová studie – práce ve dvojicích:
III. Metody zjišťování názoru dítěte
Rozhovor – umění se zeptat
Cvičení: tvorba otázek - Kazuistika
Cvičení: Modelové situace
|