Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se
Informace o kurzu
Název kurzu: |
Práce s klienty v dluhové pasti |
Variabilní symbol: |
1022118 |
Datum konání: |
13.9.2022
|
Čas: |
8:30 do 15:15
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
|
Lektor: |
Mgr. Gabriela Šťastná
-
Přednáškové činnosti se věnuje od roku 2011.
-
Je samostatnou advokátkou a ve své praxi se věnuje občanskému i trestnímu právu. Převážně se specializuje na problematiku exekucí a to jak z pohledu dlužníků, tak věřitelů.
-
Má zkušenosti s výukou základů práva, organizace a metodiky v rámci organizace Junák.
-
Dlouhodobě spolupracuje s několika neziskovými organizacemi věnujícími se pomoci sociálně slabým rodinám.
|
Akreditace u MPSV ČR: |
A2021/1047-SP/PC
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
|
Cena kurzu: |
2350,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
|
Místo konání: |
VCVS ČR, o.p.s. Mezírka - Podrobné informace |
Organizuje pobočka: |
Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Cíle kurzu: |
Základní orientace v dotčené právní problematice, představa o průběhu soudního řízení a průběhu vymáhání pohledávek v Česku, posílení kompetencí pro práci s klienty
|
Program: |
1. Úvod, hospodaření domácnosti
-
Seznámení s účastníky, očekávání.
-
Hospodaření a práce s rodinným rozpočtem, prevence zadlužení.
2. Smlouvy
-
Co je vlastně smlouva?
-
Na co si dát pozor?
-
Co s již uzavřenou smlouvou?
-
Obchodní (smluvní) podmínky.
3. Nekalé obchodní praktiky
-
Uzavírání smluv po telefonu, podomní prodej, manipulativní obchodní techniky - příklady konkrétních typů podvodných či nemorálních postupů.
4. Ochrana spotřebitele, mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
-
Práva spotřebitele v OZ, zákon o ochraně spotřebitele a zákon o spotřebitelském úvěru, ochrana spotřebitele, mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.
5. Práce s klientem
-
Zásady práce s klienty ohroženými dluhy, analýza situace klienta, základní typy klientů v dluhové pasti.
6. Pohledávka
-
Pohledávky, její skladba a vlastnosti (jistina, úroky, splatnost, vykonatelnost).
7. Soudní řízení
-
Průběh soudního řízení a základní pojmy (žaloba, platební rozkaz, rozsudek, opravné prostředky).
8. Výkon rozhodnutí
-
Základní informace o vymáhání pohledávek, způsoby výkonu rozhodnutí (exekuce), nezabavitelné částky a věci, obrana v exekuci.
9. Insolvence. Závěr
-
Základní informace o insolvenčním řízení s důrazem na oddlužení - význam, aktuální praxe, podmínky a průběh.
-
Závěr, diskuse.
|