registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se

Informace o kurzu
Název kurzu: Transgender, intimita versus sexualita
Variabilní symbol: 6124113
Datum konání: 7.11.2024
Čas: 8:30 do 15:30
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Lektor: PhDr. Pavla Doležalová, Ph.D.
  • Odborná praxe: Národní ústav duševního zdraví, 1. Klinika Adiktologie l.LF Uk, international Traing Center-Erasmus plus, Institucionální a preventivní výchova-speciální školství.
  • Vzdělání a praxe: EMCDDA v Lisabonu, Léčba, prevence závislostí a edukace (Department Menthal Health, Johns Hopkins University-USA,
Akreditace u MPSV ČR: A2021/0049-SP/PC
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 2250,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Místo konání: Microsoft Teams ON LINE - Podrobné informace
Organizuje pobočka: Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Anotace:

Zlepšení pochopení aspektů oblasti transgendru, sexuality vs. intimity si zaslouží informace založené na nových poznatcích i dobré praxe. Z výzkumů vyplývá, že pracovníci v pomáhajících profesích mají významný vliv na duševní pohodu klientů, kteří řeší trans identitu. Informovaní pracovníky v sociálních službách mohou zvyšovat kvalitu a profesionalitu poskytovaných služeb. Možnost otevřeně komunikovat se senzitivitou v oblastech transgendru, tématiky sexuality a  intimity, v současnosti vyžadují objektivní poznatky a informace podložené výzkumy. Profesní dovednosti při práci s klientem jsou založeny na čtyřech stavebních kamenech: intrapersonální propojení -znalostech sama sebe; interpersonálním propojení – znalostech sociálního prostředí; zodpovědnosti, soudnosti a poznatcích; empatii a emoční senzitivitě. Bude diskutována tématika odrazů tématiky transgendru, sexuality vs. intimity, rovněž vývojově od dětství. Dotkneme se rolí v rodině, co je zdravé či rizikového pro klienta, jaké jsou předsudky, bariéry a jiná úskalí. Diskutovat a sdílet budeme kazuistiky a modelové situace. Frekventanti se seznámí s rámcem holistického přístupu a doporučení při práci s klienty.

Program obsahu na osvědčení: úvod do transgendru, intimita a sexualita, významné vztahy a vliv, modelové situace, rizikové bariéry, pravidla práce s klienty

Druh: základní


 

Cíle kurzu:

Kriticky informovaný pracovník v sociálních službách, zvýšení a posílení profesních kompetencí při práci s klienty. Získání informovaného teoretického rámce tématiky, zvýšení orientace v tématice a posílení profesních kompetencí. Porozumění osobním postojům a možnému vlivu na profesní přístupu k tématice při práci s klienty a rodinami.

Program:

1. Úvod

  • Seznámení se, představení, očekávání.
  • Nová paradigmata a výzvy odrážející se v sociální práci. Výzkumné poznatky v ČR a mezinárodní srovnání.

2. Základy tématiky, transgendru, intimita a sexualita

  • Rozdílnosti v tématech transgender identity, intimity, sexualita a další oblasti v poli nejasné terminologii.

3. Významné vztahy a jejich vliv, problematika oblastí tranzice

  • Reflexe rodinného systému - místa, role, funkce členů rodiny, typy tranzicem a vývoj.
  • Čtyři pilíře intimity a rámec, mapa intimity a rizikové faktory vs. sexuality.

4. Modelová situace, kazuistika

  • Sdílený příběh, video-kazuistika, možnosti práce s klientem a rodinou, bariéry a rizika ve vývoji klienta a další aspekty ovlivňující roli klienta ve společnosti.

5. Rizikové bariéry

  • Aspekty rizikových bariér u vulnerabilních klientů např. závislosti, sebepoškozování, problém s duševním zdravím, rizika nesprávné diagnózy, předsudky, legislativní limity aj.

6. Pravidla práce s klienty

  • Základní pravidla a doporučení práce s adolescenty, rodinami, podpory.
  • Principy práce orientované na potřeby klienta.
  • Oblasti duševní pohody klientů

7. Závěr, shrnutí a vyhodnocení

  • Shrnutí a vyhodnocení nejdůležitějších poznatků využitelných v praxi i osobním životě.
  • Dotazy, diskuse.

Na seminář přihlašujeme
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)


Informace o organizaci
Pokud jste registrován jako stálý zákazník, vyplňte přihlašovací údaje v pravém sloupci webu.
1)
1) 1) 1)
1) 1)
Informace o platbě
Z účtu číslo: / uhradíme částku Kč ve prospěch konta pořadatele - Komerční banka a.s. 107-9276630207/0100, var.symbol 6124113 před datem konání akce. Daňový doklad obdržíte u prezence.
1)
Poznámka od Vás
Legenda:
1) povinné údaje
2) uvedené údaje jsou nutné pro vydání certifikátu
Smluvní podmínky

1. Přihláška a uzávěrka

  • Vyplněnou závaznou přihlášku zašlete elektronicky nebo poštou do termínu uzávěrky přihlášek. Termín uzávěrky přihlášek je 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není v nabídce uvedeno jinak. Po termínu uzávěrky konzultujte přihlášení telefonicky.
  • Přihlášky jsou vyřizovány v došlém pořadí. V případě překročení kapacity zařadíme další přihlášené do náhradního termínu.

2. Úhrada

  • Objednavatel akceptuje výši smluvní ceny, která je stanovena podle zákona č. 526/1990 Sb. O cenách dohodou. Uvedená cena je konečná. Cena neakreditovaného kurzu je včetně daně z přidané hodnoty. Cena akreditovaného kurzu je osvobozena od daně z přidané hodnoty (podrobnosti viz. následující ustanovení č. 4 a 5). Cena on-line kurzu neobsahuje náklady na občerstvení (občerstvení na on-line kurzu není poskytováno).
  • Objednavatel se zavazuje uhradit smluvní cenu na účet pořadatele před konáním akce nebo v hotovosti při prezenci. Daňový doklad obdrží účastník u prezence v den konání semináře. Platbu objednavatel poukáže na účet pořadatele pod variabilním symbolem, který je shodný s číslem semináře.

3. Daňový doklad

  • Daňový doklad bude vystaven v den přijetí platby na účet pořadatele, což je i datum uskutečnění zdanitelného plnění.

4. Režim DPH a akreditace

  • Od 1. 2. 2011 jsou akreditované kurzy u naší společnosti osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
  • Účastník kurzu akreditovaného Ministerstvem vnitra ČR, který není úředníkem, dle § 2 odst. 4, 5, 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nemá na osvobození od DPH zákonný nárok. Objednatelem na přihlášce uvedená informace o tom, zda je přihlášený úředníkem ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. či nikoliv, je pro pořadatele kurzu závazná. Zároveň si pořadatel kurzu vyhrazuje právo tuto účastníkem uvedenou informaci prověřit a případně uvést do souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., na základě této skutečnosti je pak automaticky upraven režim DPH a udělení osvědčení.

5. Osvědčení

  • Kritériem pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
  • Vzdělávací programy Ministerstva vnitra ČR jsou akreditovány pouze pro úředníky dle zákona č. 312/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů; účastník, který je úředníkem, vedoucím úředníkem nebo vedoucím úřadu dle uvedeného zákona, obdrží osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu. Účastník, který není úředníkem, obdrží osvědčení o absolvování vzdělávacího programu bez údaje o akreditaci.

6. Stornovací podmínky

  • Objednavatel je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100 % z ceny kurzu, a to v případě, že se přihlášená osoba kurzu nezúčastní a její přihláška nebude stornována nejpozději 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není uvedeno v nabídce jinak.
  • Dle dohody lze místo přihlášeného pracovníka vyslat na akci náhradníka.

7. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

  • Pořadatel bude svěřené osobní údaje přihlášených chránit a nakládat s nimi tak, jak ukládá zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění.
  • Objednavatel si je vědom toho, že společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. může užít jeho e-mailové adresy pro účely zasílání obchodních sdělení. Takové využití elektronických kontaktů může objednatel kdykoliv zdarma odmítnout a to prostřednictvím e-mailu pořadatele.
  • Společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s., jako správce osobních údajů, vydává v souladu s Nařízením EU č. 2016/679 („GDPR“) Zásady ochrany osobních údajů, které uplatňujeme při nakládání s osobními daty našich klientů, partnerů a dalších uživatelů (subjektů údajů). Seznamte se prosím s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR zde.

​Akceptace smluvních podmínek a zásad je nutným krokem pro dokončení registrace přihlášky. 

Ano souhlasím se smluvními podmínkami.

Ano jsem seznámen/a se zásadami ochrany osobních údajů.

Ano Souhlasím s použitím e-mailové adresy, uvedené v části Informace o organizaci, pro účely zasílání obchodních sdělení.


VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012 je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).