Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se
Informace o kurzu
| Název kurzu: | Manipulace a konstruktivní sebeobrana - úvod do problematiky |
| Kód kurzu: | 6126011 |
| Datum konání: | 15.1.2026 |
| Čas: |
9:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
| Lektor: | Mgr. Věra Máchová |
| Akreditovaná společnost u: |
MPSV ČR - Kombinovaná
(číslo akreditace A2025/0538-SP/PC)
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
| Cena kurzu: |
2500,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
| Místo konání: | VCVS ČR, o. p. s., Řeznická - Podrobné informace |
| Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
| Anotace: |
Emoční typologie a přesvědčování, rozpoznání, strategie manipulace, agresivní a arogantní chování, vypořádání s manipulací
|
| Cíle kurzu: |
Absolvent získá vhled do problematiky mezilidské manipulace v komunikaci. Seznámí se s možnostmi rozpoznávání manipulativní komunikace a chování. Získá povědomí o principech, pravidlech a fázích zvládání manipulativního chování na profesionální úrovni. Získá vhled do komunikačních dovedností, jež jsou součástí konstruktivní sebeobrany, tzv. kontramanipulace. Naučí se vybrané strategie jednání s klientem s manipulativním chováním k zajištění efektivity při výkonu činností.
Anotace:
Seznámení se specifickým fenoménem mezilidské komunikace - manipulativní komunikací a chováním - a s možnostmi, jak s ním ve svém profesním životě zacházet, abychom omezili jeho destruktivní působení. Účastníci se naučí rozpoznávat nejčastěji používané manipulativní techniky a ujasní si, proč mohou být účinné a jaké jsou možnosti obrany. U technik kontramanipulace zdůrazníme vždy obě strany - jak dosáhnout správného psychického vyladění pro účinnou sebeobranu i jak účinně reagovat, co říct či jaké opatření udělat. Prostor bude věnován také výměně zkušeností, případům z praxe a dotazům.
|
| Program: | 1. Jak spolu mluvíme - běžná, profesní a manipulativní komunikace
2. Emoční typologie a přesvědčování
3. Rozpoznávání manipulace
4. Nejčastější manipulativní strategie v praxi
5. Agresivní a arogantní chování klientů
6. Jak se konstruktivně vypořádat s manipulací
|