Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se
| Název kurzu: | Základní principy krizové intervence |
| Kód kurzu: | 6126013 |
| Datum konání: | 19.3.2026 - 20.3.2026 |
| Čas: |
9:00 do 15:45 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
| Lektor: | Mgr. Věra Máchová |
| Akreditovaná společnost u: |
MPSV ČR - Prezenční
(číslo akreditace A2023/0343-SP/PC/VP)
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
| Cena kurzu: |
5000,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
| Místo konání: | VCVS ČR, o. p. s., Řeznická - Podrobné informace |
| Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
| Anotace: |
Cílem kurzu je seznámit účastníky s fenoménem duševní krize a psychologickou formou krizové intervence. Duševní krize je naléhavá životní situace, která je spojená s intenzivním prožíváním ohrožení, nebezpečí, a kterou člověk nedokáže svými obvyklými způsoby řešení problémů zvládnout. Práce s klientem v duševní krizi vyžaduje od pracovníka různé dovednosti. Dovednost práce s emocemi klienta, poskytování emoční podpory, mapování zdrojů opory, pomoc při formulaci konkrétního plánu pro blízkou budoucnost – to jsou také základní dovednosti krizové intervence. Cílem krizové intervence je pak stabilizace psychického stavu klienta a také jeho zpětné získání kontroly nad svou životní situací. Pracovník musí umět rovněž realisticky posoudit svou profesní kompetenci, kdy může s klientem pracovat a kdy je potřeba svěřit jej do péče pracovníkům-specialistům.
Obsah programu na osvědčení: duševní krize, duševní intervence, jak si pomoci sám, praxe, modely krizové intervence, práce s emocemi, nácvik dovedností
Druh: základní
|
| Cíle kurzu: |
Absolvent tohoto vzdělávacího programu:
|
| Program: | 1. 1 den Úvod
2. Duševní krize a krizová intervence
3. Jak si pomoci sám
4. Pomoc v prvním kontaktu
5. Duševní krize klientů v praxi účastníků
6. 2. den Modely krizové intervence
7. Práce s emocemi klienta i pracovníka
8. Nácvik vybraných dovedností krizové intervence
9. Závěrečná reflexe účastníků
|