registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Jednání s problémovým klientem

Variabilní symbol: 1014052
Datum konání: 16.10.2014 OBSAZENO
Čas: 9:00 do 14:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: Diecézní charita Brno, učebna 3.04 (3. patro)
tř. Kpt. Jaroše 9, 60200 Brno - Podrobné informace
Lektor: Mgr. Věra Máchová
Akreditace u MV ČR reakreditace: AK/PV-213/2013 AK/VE-152/2013
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 1590,- Kč
Uvedená cena je bez DPH, bude navýšena o příslušnou DPH v souladu se zákonem.
Je-li účastníkem úředník dle § 2 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vztahuje se na něj osvobození DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů, a konečná cena kurzu zůstává stejná – DPH ve výši 0%.
Ostatním účastníkům je cena kurzu navýšena o DPH ve výši 21%.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Cíle kurzu: Cílem tohoto vzdělávacího programu je poskytnout cílové skupině aktuální informace k problematice týkající se jednání s problémovými klienty. Toto téma je stále aktuální a potřebné. Cílem semináře je získání znalostí, jak profesionálně zvládnout komunikaci s problémovým klientem – klientem, který svým chováním, myšlením či cítěním vybočuje ze všeobecně přijímané normy.
Účastník vzdělávacího programu se seznámí s obecnou problematikou zvládání a obecnou problematikou problémového klienta. Účastník vzdělávacího programu se seznámí s typy obtížnějších klientů a jejich typickým problémovým chováním.
Účastník vzdělávacího programu získá informace o vhodných strategiích pro zvládání jednotlivých typů klientů a osvojí si základní principy práce s problémovými klienty, uvědomí si chyby, které v komunikaci s problémovými klienty obvykle děláme.
Program: Vzdělávací plán
  • Vzdělávací plán:
    1. Úvod: představení lektora a účastníků, stanovení hlavního cíle vzdělávacího programu, vymezení tématu (zvládání, klient, problém), očekávání účastníků
    2. Osobnost, duševní zdraví a postoje sociálního pracovníka.
    3. Typy problémových klientů, základní zásady a techniky jednání a komunikace s anomálními lidmi, nejčastější chyby při komunikaci s problémovými klienty
    4. Rozlišení problémových klientů a klientů v duševní krizi
    5. Agresivní klient (dominantní, cholerický, pomstychtivý, úzkostná agrese, kompenzace ega, prostředek k odreagování frustrace, histrión, agrese v psychopatologii) a strategie zvládání agresivního chování
    6. Kverulant, úzkostný klient, depresivně ladění jedinci, sebevražedné tendence, nepřístupný typ, pedant – zvládání těchto typů problémových klientů
    7. Mentálně retardovaní, klient s Alzheimerovou nemocí – typické problémové chování a jeho zvládání sociálním pracovníkem
    8. Klient konzument, klienti propuštění z výkonu trestu, psychicky narušené osobnosti
    9. Krizová komunikace a krizová intervence, komunikační dovednosti sociálního pracovníka

VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012 je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).