Řešení problémových situací a týmová spolupráce
|
Variabilní symbol: |
0815028 |
Datum konání: |
4.6.2015
|
Čas: |
9:00 do 14:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
|
Místo konání: |
E CENTRUM - místnost E130
Guldenerova 17, 326 00 Plzeň - Podrobné informace
|
Lektor: |
Mgr. Věra Máchová
|
Akreditace u MPSV ČR: |
2013/0848-SP/VP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
|
Cena kurzu: |
1900,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
|
Organizuje pobočka: |
Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Cíle kurzu: |
Účastník tohoto vzdělávacího programu:
-
získá vhled do pravidel a principů efektivní týmové spolupráce
-
dozví se, že týmové spolupráci se lze naučit
-
ujasní si svou týmovou roli, její silné a rizikové stránky
-
naučí se přistupovat analyticky a empaticky k řešení problémové situace
-
získá informace, jak přistupovat proaktivně k řešení konfliktů
-
seznámí se s technikami zvládání konfliktů
|
Program: |
-
Úvod - představení lektorky, účastníků, jejich očekávání, cíle programu
-
Mezilidská komunikace a obvyklé příčiny konfliktů, konflikt jako konstruktivní a destruktivní prvek v komunikaci a při týmové práci
-
Techniky zvládání konfliktů
-
Nácvik některých technik zvládání konfliktů s důrazem na rozvoj sociální percepce a využití empatie
-
Analýza problémové situace a rozhodování se pro strategii, nácvik analýzy a přípravy strategie
-
Pracovní tým, týmová práce, kompetence k týmové práci a týmové role
-
Sociální vztahy uvnitř skupiny – vnímání jednotlivých rolí členů pracovní skupiny, týmu
-
Diskuse a sebereflexe jednotlivých členů v daných rolích, skupinová reflexe
-
Balintovské skupiny, balintovská skupina jako prostředek kolektivního řešení klientských problémů, možnosti využití této techniky při práci s klienty
-
Závěr kurzu – vyhodnocení vzdělávání, rekapitulace a shrnutí výuky.
|