registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Jednání a možnosti komunikace s problémovými klienty: Zvládání problémových klientů

Variabilní symbol: 1015096
Datum konání: 27.11.2015 OBSAZENO
Čas: 9:00 do 14:15
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: VCVS ČR Brno, učebna Nepustilovy jazykové školy
Kounicova 39, 602 00 Brno - Podrobné informace
Lektor: Mgr. Věra Máchová
Akreditace u MPSV ČR: 2012/0362-PC/SP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 1590,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Cíle kurzu:

Cílem semináře je získání znalostí, jak profesionálně zvládnout komunikaci s problémovým klientem – klientem, který svým chováním, myšlením či cítěním vybočuje ze všeobecně přijímané normy.

Účastník vzdělávacího programu se seznámí s obecnou problematikou zvládání a obecnou problematikou problémového klienta. Seznámí se s nároky na osobnost sociálního pracovníka.

Účastník vzdělávacího programu se seznámí s s typy obtížnějších klientů a jejich typickým problémovým chováním.

Účastník vzdělávacího programu získá informace o vhodných strategiích pro zvládání jednotlivých typů klientů a osvojí si základní principy práce s problémovými klienty, uvědomí si chyby, které v komunikaci s problémovými klienty obvykle děláme.

Cílové kompetence:

- výcvik v dovednostech zaměřených na osvojení a prohloubení schopností v oblasti jednání s klientem;

- umění vedení rozhovoru;

  - osvojení si některých technik komunikace.

Program:

Úvod
Osobnost, duševní zdraví a postoje sociálního pracovníka.
Typy problémových klientů, základní zásady a techniky jednání a komunikace s anomálními lidmi, nejčastější chyby při komunikaci s problémovými klienty.
Rozlišení problémových klientů a klientů v duševní krizi.
Agresivní klient (dominantní, cholerický, pomstychtivý, úzkostná agrese, kompenzace ega, prostředek k odreagování frustrace, histrión, agrese v psychopatologii) a strategie zvládání agresivního chování.
Kverulant, úzkostný klient, depresivně ladění jedinci, sebevražedné tendence, nepřístupný typ, pedant – zvládání těchto typů problémových klientů.
Mentálně retardovaní, klient s Alzheimerovou nemocí – typické problémové chování a jeho zvládání sociálním pracovníkem
Klient konzument, klienti propuštění z výkonu trestu, psychicky narušené osobnosti
Krizová komunikace a krizová intervence, komunikační dovednosti sociálního pracovníka
Závěr


VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012 je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).