registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Variabilní symbol: 1216049
Datum konání: 29.4.2016 ZRUŠENO
Čas: 8:30 do 13:30
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: VCVS ČR, o. p. s., pobočka Olomouc
Mariánská 4, 779 00 Olomouc - Podrobné informace
Lektor: PhDr. Iva Součková (dříve Velková)
Akreditace: Neakreditováno
Cena kurzu: 1550,- Kč
Uvedená cena je včetně DPH.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Olomouc - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Cíle kurzu:

 Po absolvování vzdělávacího programu účastník bude:
seznámen se základní problematikou při komunikaci s klientem (vzdělávání je cíleno na komunikaci s mladistvým klientem);
umět vést rozhovor jako základní nástroj své práce, který vede k získání a udržení spolupráce s klienty;
seznámen se zásadami komunikace a se zvládáním obtížných situací při spolupráci s klientem.

Program:

Úvod
Základy komunikace (krátký teoretický úvod)
Základy rozhovoru a jednání s klientem
Specifická komunikace s mladistvým klientem a obtížné situace s klientem ( agresivní klient, nemotivovaný, duševní onemocnění, intoxikovaný,..)
Závěr kurzu – evaluace, ověření znalostí


VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012 je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).