Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu
Základy komunikace s rodinou a jejími jednotlivými členy |
|
Variabilní symbol: | 1216066 |
Datum konání: | 18.10.2016 |
Čas: |
8:30 do 15:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
, - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Oldřich Šolta
Rodinný terapeut, etoped výchovného zařízení pro děti a mládež, lektor rodinných konstelací Vystudoval obor sociální rehabilitace na Zdravotně sociální fakulta Jihočeské univerzity. Absolvoval komplexní výcvik v systemické rodinné terapii na Institutu RT Praha pod vedením MUDr. Špitze s akreditací pro zdravotnictví. Od roku 1998 se věnuje problematice rodiny a rodinných systémů, v manželské poradně jako rodinný terapeut pracuje od roku 2000. Je členem Společnosti pro rodinnou terapii SOFT. |
Akreditace u MPSV ČR: |
2014/0812-SP/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
1590,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Olomouc - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | |
Cíle kurzu: |
Cílem tohoto vzdělávacího programu je, aby účastníci školení získali následující kompetence: vědomosti a dovednosti k prohloubení schopností v oblasti komunikace s rodinou a jejími jednotlivými členy; ujasnili si svou pozici při práci s rodinou; uvědomili si rozdíly v komunikaci při práci s jednotlivcem a rodinou; byli schopni definovat komunikaci (mezi sociálním pracovníkem, rodinou a jejími jednotlivými členy) a znali význam a nutnost provázanosti komunikace sociálního pracovníka – klienta – rodiny.
|
Program: | Úvod
1. Rodina jako systém
2. Konflikty a krizové situace v rodině
3. Pozice sociálního pracovníka při práci s rodinou
4. Efektivní profesionální komunikace - základní dovednosti
5. Užitečné postupy při rozhovoru s rodinou a jejími jednotlivými členy
6. Řešení případů z praxe účastníků školení
7. Nácvik komunikace
Závěr
|