registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Komunikační trojúhelník (základy komunikace mezi sociálním pracovníkem, klientem a klientovou rodinou)

Variabilní symbol: 1517018
Datum konání: 9.3.2017 ZRUŠENO
Čas: 9:00 do 14:10
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: VCVS ČR o.p.s. - Střední Čechy
Vítkova 10/241, 186 00 Praha 8 - Karlín - Podrobné informace
Lektor: Mgr. Věra Máchová
  • Profesionální lektorka v oblasti rozvoje osobních, komunikačních a manažerských dovedností
  • Psychodiagnostik a konzultantka při výběrových řízeních a personálních auditech.
  • Organizátorka Assessment Centre. 
  • OSVČ, praxe 22 let, z toho 17 let zkušeností se vzděláváním úředníků veřejné správy, sociálních pracovníků a pracovníků sociálních služeb.
  • Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je certifikovanou lektorkou Asociace vzdělávání dospělých (AIVD) ČR. Absolvovala psychoterapeutický výcvik - psychoterapie zaměřená na tělo (biodynamická psychologie a biorelease).
Akreditace u MPSV ČR: 2013/1268-PC/SP/VP/PP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 1980,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Střední Čechy - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Cíle kurzu:

Cílem tohoto vzdělávacího programu je, aby účastníci získali vědomosti a dovednosti k prohloubení schopností v oblasti komunikace s klientem a zároveň jeho rodinou; byli schopni definovat komunikaci (mezi soc. pracovníkem, klientem a jeho rodinou); znali význam a nutnost provázanosti komunikace sociálního pracovníka – klienta – rodiny; mohli si vyzkoušet praktický nácvik komunikace.

 

Program:

Úvod: lektoři, kurz a jeho cíle, účastníci, Zkušenosti a očekávání účastníků
Definování komunikace

  • Definování komunikace – její rozdělení na složku verbální a neverbální a její charakteristika
  • Specifika komunikace sociálního pracovníka a klienta – rozebrání prvního kontaktu soc. pracovníka s klientem – a to jak při podávání žádosti do sociálního zařízení, tak další spolupráci a navázání jejich vzájemné komunikace
  • Komunikace soc. pracovníka s rodinou klientů

Provázanost komunikace a její nežádoucí obsah

  • Vzájemná provázanost komunikace soc. pracovníka, klienta a jeho rodiny.
  • Vymezení toho, čeho by se sociální pracovník měl při komunikaci s klienty či rodinou vyvarovat, aby nedošlo k nabourání komunikačního toku a vzájemné výměně informací při komunikaci

Nácvik komunikace

  • Praktické procvičování komunikace účastníků kurzu, kdy lektor bude procházet a naslouchat rozhovorům mezi účastníky a bude vyhodnocovat jejich vzájemný komunikační tok.

Závěr kurzu


VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012 je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).