Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu
Jednání s problémovým klientem |
|
| Kód kurzu: | 1517025 |
| Datum konání: | 16.3.2017 |
| Čas: |
8:30 do 15:10 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
| Místo konání: |
VCVS ČR o.p.s. - Střední Čechy Vítkova 10/241, 186 00 Praha 8 - Karlín - Podrobné informace |
| Lektor: |
Mgr. Květuše Sluková
Odborný asistent s vědeckou hodností, přednášející v oblasti sociální psychologie, sociální komunikace, metod sociální práce, psychologie, psychopatologie, speciální pedagogiky, poradenství - Katedra sociálních studií a speciální pedagogiky TUL; vedoucí oddělení celoživotního a dalšího vzdělávání - IVVS VS ČR Vystudovala sociální pedagogiku a řízení lidských zdrojů (MU Brno) a postgraduální studium forenzní psychologie (FF UK Praha). Několik let působila jako socioterapeutka a také absolvovala výcvik v Integrativní psychoterapii pod vedením prof. F. Knoblocha. Intenzivně se věnuje výzkumné a publikační činnosti. |
| Akreditovaná společnost u: |
MV ČR reakreditace
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
| Cena kurzu: |
2100,- Kč
Uvedená cena je bez DPH, bude navýšena o příslušnou DPH v souladu se zákonem.
Je-li účastníkem úředník dle § 2 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vztahuje se na něj osvobození DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů, a konečná cena kurzu zůstává stejná – DPH ve výši 0%. Ostatním účastníkům je cena kurzu navýšena o DPH ve výši 21%. V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
| Organizuje pobočka: | Střední Čechy - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
| Cíle kurzu: |
Cílem tohoto vzdělávacího programu je poskytnout cílové skupině aktuální informace k problematice týkající se jednání s problémovými klienty. Toto téma je stále aktuální a potřebné. Cílem semináře je získání znalostí, jak profesionálně zvládnout komunikaci s problémovým klientem – klientem, který svým chováním, myšlením či cítěním vybočuje ze všeobecně přijímané normy. |
| Program: | Vzdělávací plán
|