Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu
Sociální práce s dětmi a dospělými s problémovým chovánímNOVINKA |
|
Variabilní symbol: | 1018077 |
Datum konání: | 23.8.2018 OBSAZENO |
Čas: |
9:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
VCVS ČR Brno NEPOUŽÍVAT Kounicova 39, 602 00 Brno - Podrobné informace |
Lektor: |
Bc. Alena Košťáková
Lektorka s 16-ti letou zkušeností v oblasti komplexní péče o rodinu. Speciální pedagožka se zaměřením na psychopedii s dlouholetou praxí v různých typech školských i mimoškolních zařízeních a sociálních služeb, konzultantka, lektorka mnoha seminářů a kurzů, sociální pracovník a terapeut v Sociálně aktivizačních službách pro rodiny s dětmi. Zaměření: komplexní péče o rodinu.
|
Akreditace u MPSV ČR: |
A2018/0324-SP/PC/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
1750,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | Cílem semináře je představit účastníkům koncept čtyř cílů nevhodného chování, který umožňuje jiný úhel pohledu na problémové chování dětí a dospělých a otevírá prostor pro hledání účinných strategií intervence, prevence a podpory při řešení náročných situací nejen s dětmi, ale i s jejich rodiči. Sociální pracovníci a pracovníci v sociálních službách dále získají znalost odhadnout ve kterém stádiu se klient nachází a jakou nejvhodnější podporu aktuálně potřebuje klient, aby se nevhodné chování zastavilo a nezhoršovalo se. Pracovník tak lépe dokáže klienta provázet jeho nepříznivou sociální situací. |
Cíle kurzu: | Cílem semináře je představit účastníkům koncept čtyř cílů nevhodného chování, který umožňuje jiný úhel pohledu na problémové chování dětí a dospělých a otevírá prostor pro hledání účinných strategií intervence, prevence a podpory při řešení náročných situací nejen s dětmi, ale i s jejich rodiči. Sociální pracovníci a pracovníci v sociálních službách dále získají znalost odhadnout ve kterém stádiu se klient nachází a jakou nejvhodnější podporu aktuálně potřebuje klient, aby se nevhodné chování zastavilo a nezhoršovalo se. Pracovník tak lépe dokáže klienta provázet jeho nepříznivou sociální situací. |
Program: | 1. Základní teoretický rámec Cíle lidského chování - naplnění pocitu sounáležitosti jako ústřední motiv lidského směřování, subjektivní přesvědčení soukromá logika klienta, které způsobují nemožnost vhodné spolupráce s pracovníkem a změnu jeho nepříznivé situace. Chybné cíle problémového chování v interakci s pracovníkem - upoutání pozornosti, potřeba moci, potřeba pomstít se, potřeba vyhnutí se neúspěchu 2. Intervenčně-diagnostický rozhovor Identifikace cílů problémového chování pomocí intervenčně-diagnostického rozhovoru, kladení otázek, která otázka je podporou pro klienta a která brání rozhovoru vedoucímu ke zlepšení sociální situace klienta a zapojení se do vhodného řešení. Příklady z praxe, praktické procvičení rozhovoru. 3. Možnosti zvládání a reagování na problémové chování Možností zvládání a reagování na problémové chování klienta, intervenční a preventivní strategie ze strany pracovníků, vhodná podpora a dodávání odvahy klientovi, zastavení současného stavu chování a zapojení klienta do řešení situace. Shrnutí kurzu, diskuze, závěr kurzu. |