Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu
Práce s dětmi s psychiatrickou diagnózou, výchovnými problémy - jak překonat vzdor (úvodní seminář) |
|
Variabilní symbol: | 0819087 |
Datum konání: | 26.9.2019 OBSAZENO |
Čas: |
09:00 do 14:30 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
E CENTRUM - místnost E130 Guldenerova 17, 326 00 Plzeň - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Klára Moravcová
Psycholožka a rodinná terapeutka Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je absolventkou pětiletého sebezkušenostního psychoterapeutického výcviku SUR a čtyřletého výcviku v rodinné terapii. Je členem poradní komise pro rodinu Magistrátu města Pardubic a poradce /psycholog/ Bílého kruhu bezpečí. Má zkušenosti i v oblasti personálního managementu. |
Akreditace u MPSV ČR: |
2016/0030-PC/SP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
1940,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | |
Cíle kurzu: | Cílem tohoto vzdělávacího programu je, aby účastníci vzdělávání znali vývojová stadia dítěte a způsoby komunikace s dítětem v určitém vývojovém stadiu. Dalšími důležitými cíli jsou následující dovednosti: účastníci získají základní informace, aby se dokázali orientovat ve zprávě od psychiatra či psychologa; během školení získají příležitost celou řadu kompetencí natrénovat během cvičení; získají základní znalosti o budování vztahu s dítětem s ohledem na „diagnózu“ – důvěra, kontakt, sdělování účelu práce; získají informace o tom, jak důležité jsou důslednost a pevnost, struktura, pravidla a hranice; získají příležitost trénovat vhodné otázky; seznámí se způsoby, jak doporučit odbornou pomoc a spolupráci s odborníky. |
Program: | Úvod
I. Jaké dítě k nám přichází? Orientace v situaci dítěte
II. Práce/komunikace/ s dítětem s psychiatrickou diagnózou
|