registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se

Informace o kurzu
Název kurzu: Vedení personální agendy s ohledem na změny v roce 2018
Variabilní symbol: 1018001
Datum konání: 16.1.2018
Čas: 9:00 do 14:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Lektor: JUDr. Jan Horecký, Ph.D.

Přednášení a vedení seminářů:

  • PrF MU Brno 9/2011
  • VSA Brno 2/2011 až 5/2013
  • Vzdělávací semináře a kurzy pod hlavičkou PrF MU Brno a pro subjekty veřejného i soukromého sektoru.

Autor řady odborných článků odborného i popularizačního charakteru, spoluautor řady odborných publikací, učebnic i komentáře k zákoníku práce, spoluautor řady manuálů a příruček, vše z oblasti individuálního i kolektivního pracovního práva.

 

Akreditace u MV ČR: AK/PV-670/2017 AK/VE-349/2017
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 1750,- Kč
Uvedená cena je bez DPH, bude navýšena o příslušnou DPH v souladu se zákonem.
Je-li účastníkem úředník dle § 2 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vztahuje se na něj osvobození DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů, a konečná cena kurzu zůstává stejná – DPH ve výši 0%.
Ostatním účastníkům je cena kurzu navýšena o DPH ve výši 21%.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Místo konání: VCVS ČR Brno NEPOUŽÍVAT - Podrobné informace
Organizuje pobočka: Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Anotace:
Cíle kurzu:

Seznámit účastníky s povinnostmi zaměstnavatelů, ale i zaměstnanců v oblasti uzavírání pracovněprávních vztahů, vedení personální evidence, změn a ukončení pracovních poměrů. Určování pracovní doby. Čerpání dovolené. Náhrady mzdy, ve vazbě na překážky v práci. Řešení problematiky pracovních úrazů. Dále se přítomní seznámí s dalšími právními předpisy, které se úzce váží do Zákoníku práce a to především Zákonem o zaměstnanosti – zásadní novelizace od 29.7.2017, Zákonem o pracovně-lékařské službě – velká novela od 1.11. 2017 a v neposlední řadě také se Zákonem o inspekci práce. Informace budou podány formou podrobného výkladu, při kterém budou mít přítomní účastníci k dispozici velmi podrobný pracovní materiál. 

Program:

1. Pojem závislá práce, předsmluvní povinnosti zaměstnavatele.

Co je závislá práce ve vazbě na Zákoník práce a Zákon o zaměstnanosti, nelegální práce, sankce za umožnění nelegální práce, černá práce cizinců. Jaké má zaměstnavatel povinnosti při přijímání nových zaměstnanců, vedení osobní agendy – osobní spis, ochrana osobních údajů, vnitřní firemní předpisy, vstupní lékařské prohlídky

2. Uzavírání pracovního poměru, dohody o provedení práce a pracovní činnosti.

Jednotlivé formy uzavírání pracovněprávního vztahu, co je pro zaměstnavatele výhodnější – pracovní poměr nebo dohoda. Obsah pracovní smlouvy, dohody – co musí být jednoznačně  uvedeno.  Další povinnosti zaměstnavatele – mzdový a platový výměr, informace zaměstnanci o obsahu pracovního poměru. Vzory a doporučené postupy. Pracovní poměry na dobu určitou a neurčitou. Zkušební doba. Popis pracovní činnosti. 

3. Změny a ukončování pracovněprávních vztahů.

Změna druhu práce nebo místa výkonu práce – přeřazení zaměstnance, kdy může zaměstnavatel zaměstnance převézt na jinou práci bez jeho souhlasu a kdy jen s jeho souhlasem. Vyslání na pracovní cestu.  Převedení zaměstnance k jinému zaměstnavateli. Za jakých okolností lze ukončit pracovní poměr – ze strany zaměstnance, zaměstnavatele. Dohody o ukončení PP. Okamžité zrušení PP. Doručování písemností. 

4. Pracovní doba a dovolená.

Právo zaměstnavatele určit zaměstnanci pracovní dobu. Formy – rovnoměrná a nerovnoměrná pracovní doba. Další specifická pracovní doba – konto pracovní doby, klouzavá pracovní doba. Přestávky v práci a mezi směnami. Povinná evidence pracovní doby. Dovolená – kdo určuje čerpání dovolené, délka dovolené, krácení dovolené, dovolená u žen na mateřské dovolené, čerpání dovolené u zaměstnanců s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou. Převod dovolené z roku do roku. Povinnosti zaměstnavatelů a zaměstnanců.

5. Náhrady mzdy.

Náhrada mzdy při dočasné pracovní neschopnosti. Další náhrady při překážkách v práci na straně zaměstnavatele nebo zaměstnance. Nařízení vlády 590/2006 Sb. O ostatních osobních překážkách v práci na straně zaměstnance  -   co je s náhradou mzdy, a co ne.   

6. Změny v Zákoně o pracovně-lékařské službě a Zákoně o zaměstnanosti.

Základní stručné informace o změnách v těchto zákonech, které zásadně ovlivní práci zaměstnavatelů v personální a mzdové agendě.  Důležité informace. Ukázky vnitřních firemních předpisů, doporučených vzorů. 

7. Závěr.

Diskuse.


Na seminář přihlašujeme
1) 1)
2) 2)

           Jsem vedoucím úředníkem
           Jsem vedoucím úřadu
           Nejsem vedoucím
1) 1)
2) 2)

           Jsem vedoucím úředníkem
           Jsem vedoucím úřadu
           Nejsem vedoucím
1) 1)
2) 2)

           Jsem vedoucím úředníkem
           Jsem vedoucím úřadu
           Nejsem vedoucím
1) 1)
2) 2)

           Jsem vedoucím úředníkem
           Jsem vedoucím úřadu
           Nejsem vedoucím
1) 1)
2) 2)

           Jsem vedoucím úředníkem
           Jsem vedoucím úřadu
           Nejsem vedoucím
1) 1)
2) 2)

           Jsem vedoucím úředníkem
           Jsem vedoucím úřadu
           Nejsem vedoucím
1) 1)
2) 2)

           Jsem vedoucím úředníkem
           Jsem vedoucím úřadu
           Nejsem vedoucím
1) 1)
2) 2)

           Jsem vedoucím úředníkem
           Jsem vedoucím úřadu
           Nejsem vedoucím
1) 1)
2) 2)

           Jsem vedoucím úředníkem
           Jsem vedoucím úřadu
           Nejsem vedoucím
1) 1)
2) 2)

           Jsem vedoucím úředníkem
           Jsem vedoucím úřadu
           Nejsem vedoucím


Informace o organizaci
Pokud jste registrován jako stálý zákazník, vyplňte přihlašovací údaje v pravém sloupci webu.
1)
1) 1) 1)
1) 1)
Informace o platbě
Z účtu číslo: / uhradíme částku Kč ve prospěch konta pořadatele - Komerční banka a.s. 107-9276630207/0100, var.symbol 1018001 před datem konání akce. Daňový doklad obdržíte u prezence. Účastník kurzu akreditovaného Ministerstvem vnitra ČR, který není úředníkem, dle § 2 odst. 4, 5, 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nemá zákonný nárok na osvobození od DPH a cena kurzu se zvyšuje o DPH 21%.
1)
Poznámka od Vás
Legenda:
1) povinné údaje
2) uvedené údaje jsou nutné pro vydání certifikátu
Smluvní podmínky

1. Přihláška a uzávěrka

  • Vyplněnou závaznou přihlášku zašlete elektronicky nebo poštou do termínu uzávěrky přihlášek. Termín uzávěrky přihlášek je 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není v nabídce uvedeno jinak. Po termínu uzávěrky konzultujte přihlášení telefonicky.
  • Přihlášky jsou vyřizovány v došlém pořadí. V případě překročení kapacity zařadíme další přihlášené do náhradního termínu.

2. Úhrada

  • Objednavatel akceptuje výši smluvní ceny, která je stanovena podle zákona č. 526/1990 Sb. O cenách dohodou. Uvedená cena je konečná. Cena neakreditovaného kurzu je včetně daně z přidané hodnoty. Cena akreditovaného kurzu je osvobozena od daně z přidané hodnoty (podrobnosti viz. následující ustanovení č. 4 a 5). Cena on-line kurzu neobsahuje náklady na občerstvení (občerstvení na on-line kurzu není poskytováno).
  • Objednavatel se zavazuje uhradit smluvní cenu na účet pořadatele před konáním akce nebo v hotovosti při prezenci. Daňový doklad obdrží účastník u prezence v den konání semináře. Platbu objednavatel poukáže na účet pořadatele pod variabilním symbolem, který je shodný s číslem semináře.

3. Daňový doklad

  • Daňový doklad bude vystaven v den přijetí platby na účet pořadatele, což je i datum uskutečnění zdanitelného plnění.

4. Režim DPH a akreditace

  • Od 1. 2. 2011 jsou akreditované kurzy u naší společnosti osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
  • Účastník kurzu akreditovaného Ministerstvem vnitra ČR, který není úředníkem, dle § 2 odst. 4, 5, 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nemá na osvobození od DPH zákonný nárok. Objednatelem na přihlášce uvedená informace o tom, zda je přihlášený úředníkem ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. či nikoliv, je pro pořadatele kurzu závazná. Zároveň si pořadatel kurzu vyhrazuje právo tuto účastníkem uvedenou informaci prověřit a případně uvést do souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., na základě této skutečnosti je pak automaticky upraven režim DPH a udělení osvědčení.

5. Osvědčení

  • Kritériem pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
  • Vzdělávací programy Ministerstva vnitra ČR jsou akreditovány pouze pro úředníky dle zákona č. 312/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů; účastník, který je úředníkem, vedoucím úředníkem nebo vedoucím úřadu dle uvedeného zákona, obdrží osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu. Účastník, který není úředníkem, obdrží osvědčení o absolvování vzdělávacího programu bez údaje o akreditaci.

6. Stornovací podmínky

  • Objednavatel je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100 % z ceny kurzu, a to v případě, že se přihlášená osoba kurzu nezúčastní a její přihláška nebude stornována nejpozději 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není uvedeno v nabídce jinak.
  • Dle dohody lze místo přihlášeného pracovníka vyslat na akci náhradníka.

7. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

  • Pořadatel bude svěřené osobní údaje přihlášených chránit a nakládat s nimi tak, jak ukládá zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění.
  • Objednavatel si je vědom toho, že společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. může užít jeho e-mailové adresy pro účely zasílání obchodních sdělení. Takové využití elektronických kontaktů může objednatel kdykoliv zdarma odmítnout a to prostřednictvím e-mailu pořadatele.
  • Společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s., jako správce osobních údajů, vydává v souladu s Nařízením EU č. 2016/679 („GDPR“) Zásady ochrany osobních údajů, které uplatňujeme při nakládání s osobními daty našich klientů, partnerů a dalších uživatelů (subjektů údajů). Seznamte se prosím s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR zde.

​Akceptace smluvních podmínek a zásad je nutným krokem pro dokončení registrace přihlášky. 

Ano souhlasím se smluvními podmínkami.

Ano jsem seznámen/a se zásadami ochrany osobních údajů.

Ano Souhlasím s použitím e-mailové adresy, uvedené v části Informace o organizaci, pro účely zasílání obchodních sdělení.


VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012 je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).