Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se
Název kurzu: | Jak motivovat klienta ke změně |
Variabilní symbol: | 1018034 |
Datum konání: | 9.1.2018 |
Čas: |
9:00 do 15:45 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Lektor: |
Mgr. Aleš Neusar
Aleš Neusar pomáhá jedincům i organizacím lépe žít - poradenstvím, supervizí, koučinkem, či vzděláváním. Zabývá se mimo jiné životní spokojeností, duševní hygienou, slaďováním osobního a pracovního života, změnou, myšlením a rozhodováním, vztahům, řešením konfliktů a jazykovým mentoringem - jak se rychle naučit cizí jazyk. Vystupuje v médiích (např. ČT, ČRo, MF Dnes, Téma, Radio 1), publikuje populárně i odborně (viz www.researchgate.net/profile/Ales_Neusar, přednáší v ČR i zahraničí (např. TEDx). Vystudoval Mgr. v jednooborové psychologii v Olomouci a Ph.D. v obecné (kognitivní) psychologii v Brně s delšími pobyty v Mannheimu, Utrechtu či Velké Británii. Učí externě na VŠ a má soukromou poradnu. Více informací na www.neusar.cz.
|
Akreditace u MPSV ČR: |
2014/0136-PC/SP/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
1850,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Místo konání: | VCVS ČR Brno NEPOUŽÍVAT - Podrobné informace |
Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | |
Cíle kurzu: | Cílem tohoto vzdělávacího programu je zodpovědět otázky, které souvisejí se změnou respektive motivací klienta ke změně: Proč se někteří lidé nemohou nebo nechtějí změnit?; Jak pomoci klientům, kteří se změnit chtějí? Mezi další cíle vzdělávání patří i seznámit účastníky semináře s možnostmi, jak pomoci klientům, kteří si změnu nepřejí. Praktické poznatky získají účastníci z diskuse nad kasuistikami. |
Program: | Úvod Proč se lidé nechtějí nebo neumí změnit (např. obava ze změny; nedostatek schopností; nevhodná strategie; nevhodné časování; nedostatek vytrvalosti; „vyčerpanost“ sebeovládání) Jak pomoci klientům, kteří se chtějí změnit (např. výběr vhodné strategie změny, podpora v procesu změny; překonávání překážek; rozložení změny na malé úkoly) Možnosti motivování klientů, kteří se nechtějí změnit (např. limity a možnosti ovlivňování druhých lidí; efektivita motivačních rozhovorů; přesvědčování versus manipulace; odpovědnost pracovníka versus odpovědnost klienta) Diskuse nad kazuistikami účastníků (skupinová diskuse nad případy z praxe – co se dařilo, co se nedařilo, co by se dalo udělat jinak) Závěr kurzu |