Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se
Název kurzu: | Techniky komunikace s dětmi - úvod do problematiky |
Variabilní symbol: | 1019116 |
Datum konání: | 14.11.2019 |
Čas: |
9:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Lektor: |
PhDr. Kateřina Fořtová
Poradenská a školní psycholožka. Pracuje s dětmi, rodinami a dospělými. Zaměřuje se na diagnostiku školní zralosti, na diagnostiku výukových a výchovných obtíží dětí, kariérové poradenství, diagnostiku dětí nadaných. Současně nabízí spolupráci se školami a pedagogickými pracovníky při integraci žáků se specifickými vzdělávacími potřebami a při tvorbě individuálních vzdělávacích plánů. Při práci s dětmi školního věku čerpá ze svých zkušeností školního a poradenského psychologa. Věnuje se také problematice krizové intervence a zvládání náročných životních situací (problematice rozvodu a porozvodové péče o děti, partnerských krizí, nemocí, smrti blízkého). Absolvovala pětiletý psychoterapeutický výcvik ve skupinové psychoterapii s psychodynamickým zaměřením, výcvik ve vedení dětských skupin, výcvik v telefonické krizové intervenci a výcvik v krizové intervenci pro oběti domácího násilí. Podílí se na vedení terapeutických, podpůrných skupin pro děti školního věku a lektoruje semináře pro učitele v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. |
Akreditace u MPSV ČR: |
2015/1124-PC/SP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
1850,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Místo konání: | VCVS ČR Brno NEPOUŽÍVAT - Podrobné informace |
Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Cíle kurzu: |
Cílem tohoto vzdělávacího programu je, aby účastníci znali základní terminologii týkající se komunikace s dětmi, seznámili se s vývojovou teorií responzivity, věděli, jaká specifika komunikace s dětmi přináší, znali konkrétní speciální techniky komunikace a v neposlední řadě znali principy úspěšné komunikace.
|
Program: | 1. Vymezení základních pojmů
2. Speciální techniky komunikace s dítětem
3. Kazuistiky
|