Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se
Informace o kurzu
Název kurzu: |
Tři náročné pracovní situace manažera v sociálních službách |
Variabilní symbol: |
1021026 |
Datum konání: |
18.3.2021
|
Čas: |
9:00 do 14:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
|
Lektor: |
Mgr. Věra Máchová
-
Profesionální lektorka v oblasti rozvoje osobních, komunikačních a manažerských dovedností
-
Psychodiagnostik a konzultantka při výběrových řízeních a personálních auditech.
-
Organizátorka Assessment Centre.
-
OSVČ, praxe 22 let, z toho 17 let zkušeností se vzděláváním úředníků veřejné správy, sociálních pracovníků a pracovníků sociálních služeb.
-
Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je certifikovanou lektorkou Asociace vzdělávání dospělých (AIVD) ČR. Absolvovala psychoterapeutický výcvik - psychoterapie zaměřená na tělo (biodynamická psychologie a biorelease).
|
Akreditace u MPSV ČR: |
A2019/1244-PC/VP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
|
Cena kurzu: |
1900,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
|
Místo konání: |
- Podrobné informace |
Organizuje pobočka: |
Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Cíle kurzu: |
Absolvent vzdělávacího programu si osvojí vybrané zásady a principy moderního manažerského uvažování v organizacích poskytující sociální služby. Rozšíří si znalosti o motivačním přístupu manažera k pracovníkům v sociálních službách. Naučí se postup, jak efektivně delegovat úkoly. Bude schopen zvažovat různé varianty, jak vytýkat chyby. Rozšíří si znalosti o řešení konfliktu mezi podřízenými. Porovná si své manažerské zkušenosti se zkušenostmi jiných vedoucích pracovníků v sociálních službách.
|
Program: |
1. Úvod
-
Stanovení hlavního cíle vzdělávacího programu, obsahu a časového plánu vzdělávacího programu, očekávání a korekce očekávání účastníků.
2. Manažer v sociálních službách - specifika a úskalí
-
Základní funkce, které zajišťuje vedoucí pracovník v rámci organizace a základní principy zacházení s vlivem a mocí při řízení pracovníků v sociálních službách.
3. Co potřebuji vědět o lidech ve svém týmu, abych je mohl/a vést
-
Typologie "umí-chce" - rozčlenění pracovníků v sociálních službách podle profesní zralosti a pracovní motivace, manažerské priority při vedení jednotlivých typů podřízených.
4. Efektivní delegování úkolů pracovníkům v sociálních službách
-
Problematika pracovní motivace při výkonu sociálních služeb.
-
Zadávání úkolů versus delegování úkolů.
-
Co delegovat.
-
Jak vybrat správného zaměstnance pro daný úkol.
-
Příprava a vedení delegovacího rozhovoru.
5. Úspěšné vytýkání vede ke změně chování
-
Zásady podávání zpětné vazby - specifika při práci v sociálních službách.
-
Pozitivní zpětná vazba: ocenění, pochvala.
-
Odstupňovaná kritika - od empatického rozhovoru až po rozhovor ultimativní.
-
Hodnotící rozhovor.
-
Řešení případů z manažerské praxe v sociálních službách.
6. Konflikt v týmu pracovníků v sociálních službách
-
Základní přístupy k řešení konfliktů a příklady "dobré praxe" při řešení konfliktů v organizacích poskytujících sociální služby.
-
Techniky řešení konfliktu na úrovni organizace.
-
Řešení případu z manažerské praxe účastníků.
7. Závěr
-
Společná rekapitulace kurzu, zodpovězení dotazů, hodnocení.
|