Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se
Informace o kurzu
Název kurzu: |
Řešení konfliktních situací |
Variabilní symbol: |
0321 477 |
Datum konání: |
12.5.2021
|
Čas: |
9:00 do 14:15
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
|
Lektor: |
Mgr. Věra Máchová
-
Profesionální lektorka v oblasti rozvoje osobních, komunikačních a manažerských dovedností
-
Psychodiagnostik a konzultantka při výběrových řízeních a personálních auditech.
-
Organizátorka Assessment Centre.
-
OSVČ, praxe 22 let, z toho 17 let zkušeností se vzděláváním úředníků veřejné správy, sociálních pracovníků a pracovníků sociálních služeb.
-
Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě v Brně. Je certifikovanou lektorkou Asociace vzdělávání dospělých (AIVD) ČR. Absolvovala psychoterapeutický výcvik - psychoterapie zaměřená na tělo (biodynamická psychologie a biorelease).
|
Akreditace u MPSV ČR: |
A2017/0553-SP/PC/VP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
|
Cena kurzu: |
1900,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
|
Místo konání: |
Microsoft Teams (MS Teams) - Podrobné informace |
Organizuje pobočka: |
Praha - ústředí - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Přínos kurzu: |
-
On-line seminář – akreditované vzdělávání z pohodlí kanceláře nebo domova
-
účastníci před seminářem obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu
TECHNICKÉ PARAMETRY
-
on -line seminář bude probíhat v prostředí Microsoft Teams; instrukce jsou v češtině
Účastníci
-
mohou použít 3 různá rozhraní - všechny jsou 100% funkční:
1. internetovou aplikaci funkční v internetových prohlížečích (Google Chrome, Microsoft Edge, Opera) - jako byste si prohlíželi internetové stránky
2. aplikaci ke stažení a instalaci v PC / notebooku
3. mobilní appku na stažení pro Android i iOS,
-
po přihlášení, 1-2 dny před seminářem mohou využít hodinový slot, kde si mohou vyzkoušet funkčnost připojení na své straně a pokud zjistí technický problém, náš administrátor jim poradí nebo doporučí, co si vyžádat od jejich IT specialistů, aby to při ostrém webináři fungovalo.
-
1-2 dny před seminářem obdrží unikátní kód - odkaz do týmu, ve kterém bude probíhat webinář.
-
na začátku semináře bude prostor pro ověření připojení a nácvik komunikace v rozsahu cca 5 - 10 minut
-
po absolvování celého semináře, obdrží osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu, a to poštou
POŽADAVKY AKREDITACE - je třeba zajistit, aby:
-
každý účastník byl přihlášen samostatně, pod svým celým jménem
-
se účastník zúčastnil celého programu
DOPORUČUJEME:
-
ověřit, zda mají účastníci zabudovaný mikrofon, případně připojit externí (lze využít např. sluchátka s mikrofonem k mobilnímu telefonu); možná je však komunikace i prostřednictvím chatu
ŽÁDÁME, abyste u on-line kurzů:
již v přihláškách uvedli přímé kontakty na účastníky – pro komunikaci před kurzem
|
Anotace: |
Cíle kurzu: |
Na kurzu se budeme snažit hlouběji pochopit, pojmenovat, rozpoznat a reflektovat svoji komunikaci s klientem v konfliktních situacích; připravíme se tak na efektivnější zvládání konfliktních situací odpovídající naší profesní roli. Posílíme svoji dovednost analyzovat konflikt - příčinu a jeho účastníky.
Seznámíme se se strategiemi zvládání vlastních emocí, strategiemi zvládání samotných konfliktů a s odstupňovaným přístupem k řešení konfliktů. Budeme mít příležitost uvědomit si své silné stránky a své rozvojové potřeby v oblasti řešení konfliktů, podpoříme umění vědomé volby metod práce s klienty.
|
Program: |
1. Úvod do problematiky - co je to konflikt
-
Seznam konfliktních situací z praxe účastníků, co je to konflikt, mezilidská komunikace a zdroje konfliktů.
-
Plíživý vs. otevřený, roviny a druhy konfliktů, pozitivní a destruktivní konflikt.
2. Strategie zvládání konfliktů
-
Konflikt a profesní role.
-
Pět základních strategií zvládání konfliktů - ignorování, vztahování, vyjednávání, kontramanipulace, prosení se.
-
Odstupňování řešení konfliktu.
3. Konfliktotvorné osoby
-
Úvod do problematiky:- přímá agrese, arogance, kverulování, manipulace, neoprávněná kritika, citové vydírání, aj.
4. Konfliktotvorné situace
-
Úvod do problematiky - vytýkání nedostatků/chyb, sdělování "špatných zpráv", jak přijímat kritiku, zvládání námitek, zvládání nesouhlasu.
5. Rozbor 2-3 konfliktů z praxe účastníků
-
Metoda skupinového řešení problémů.
-
Diskuze, dotazy.
|